شناسهٔ خبر: 46032700 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار اندیمشک:

انجام تست کرونا برای مسافران اندیمشکی قبل از خروج از خوزستان الزامی است

جهانگیری گفت: انجام تست PCR کرونا برای تمام مسافرانی که از شهرستان اندیمشک قصد دارند از طریق حمل و نقل عمومی قطار و اتوبوس به خارج استان سفر کنند الزامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» ظهر امروز (پنجشنبه ۱۴ اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انجام تست PCR کرونا برای تمام مسافرانی که از شهرستان اندیمشک بخواهند از طریق حمل و نقل عمومی قطار و اتوبوس به خارج استان سفر کنند الزامی است.

 

فرماندار اندیمشک افزود: تمامی مسافران که قصد سفر از مبدا شهرستان اندیمشک به سایر استان های کشور را دارند، باید قبل از سوار شدن به قطار، اتوبوس و هواپیما، آزمایش PCR منفی از نظر کووید ۱۹ با اعتبار حداکثر ۷۲ ساعت را همراه خود داشته باشند.

 

وی اذعان کرد: اکیپ های سیار در ایستگاه راه آهن و ترمینال های شهرستان اندیمشک جهت گرفتن تست کرونا از مسافران مستقر شده اند.

 

جهانگیری تصریح کرد: در جهت پیشگیری از بیماری کرونا و با توجه به‌ وضعیت استان خوزستان و اجرای مصوبات ستاد کرونا، ورود خودورها با پلاک غیربومی به شهرستان اندیمشک ممنوع است.

 

وی اضافه کرد: خروج خودورها با پلاک بومی نیز از محدوده شهرستان اندیمشک ‌ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد صورت می گیرد و اعمال جریمه خواهند شد.

 

پایان پیام/661

نظر شما