شناسهٔ خبر: 46031271 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

راز همراهی «ابراهیم حامدی» با ساسی چیست؟

اگر صفحه‌های مجازی دنیای موسیقی را رصد کرده باشید، تصاویر بسیاری را از ابی و ساسی در موقعیت‌های مختلف می‌بینیم. اقدامی که مورد شماتت بسیاری از هوادارانش قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
صراط:
خواننده جنجالی و پرحاشیه‌ای که طی این سال‌ها، موسیقی به‌عنوان هنر تزئینی و ردگم‌کنی او برای برخی فعالیت‌های دیگرش مطرح است. اتفاقی که متاسفانه در سایه حواشی بسیاری که تک‌آهنگ‌های او به وجود می‌آورند، مورد غفلت قرار گرفته و او با این حاشیه امن توانسته به کارها و اقدامات مخرب و غیراخلاقی خود ادامه دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اگر در طول این سال‌ها، صفحه‌های مجازی دنیای موسیقی را رصد کرده باشید با یک مورد عجیب برخورد کرده‌اید. در طول یکی دو سال گذشته، تصاویر بسیاری را از ابی و ساسی در موقعیت‌های مختلف می‌بینیم؛ از ثبت تصاویر درکنار اعضای خانواده یکدیگر تا حضور در کنسرت‌های هم و البته تعاریف بی‌حدوحصری که دوطرف نثار یکدیگر می‌کنند. کار حتی تا جایی بیخ پیدا کرده که برخی خواننده‌های لس‌آنجلسی چون ابراهیم حامدی، در صفحه مجازی خود، تولد ساسی را تبریک گفت و به‌واسطه این قبیل اقدامات در مورد خواننده‌ای که سابقه‌اش مشخص است، مورد شماتت بسیاری از هوادارانش قرار گرفت. ازجمله این اتفاق‌ها می‌توان به حضور این دو خواننده در کنسرت جنجالی عربستان اشاره کرد که درمورد بازتاب‌هایش، حسابی شنیده و خوانده‌اید. اما پشت‌پرده این همه تعریف و تمجید ابی از ساسی و ثبت تصاویر وقت و بی‌وقت در کنار یکدیگر چیست؟

موضوع خیلی ساده است. آن شریکی که پیش‌تر از وی نام برده بودیم، همین «فرشید حامدی» پسر ابی است. فرشید به همراه ساسی، در سایت‌های شرط‌بندی شریک هستند. ارتباط این دو نیز از زمانی آغاز شد که ساسی پس از فرار از انگلستان، به لس‌آنجلس می‌رود و در آنجا اقامت می‌گزیند و خیلی اتفاقی با فرشید آشنا شده و به این ترتیب، به درون خانواده آنها راه پیدا می‌کند تا جایی که در مراسم عروسی او حضور پیدا کرده و ابی هم در آن مجلس با ترانه «جنتلمن» ساسی می‌رقصد. قطعا فرشید را نمی‌توان در دایره هنرمندان قرار داد و چندان به بحث ما مربوط نیست. ابی که در آمریکا کلینیک دارد و هیچ دغدغه مالی‌ای ندارد، به چه علت راضی است که فرزندش در کنار ساسی، برای سودآوری، جیب ملت ایران را خالی کنند؟ اگر دقت کنیم، می‌بینیم ابی طی دو سال اخیر تصمیم گرفت دامنه کنسرت‌های خود را کاهش داده و مثلا سالی یک اجرا در آمریکا داشته باشد.

در حالی که تا پیش از آن، ابی یکی از شلوغ‌ترین خواننده‌هایی بود که اجرای صحنه‌ای را در سراسر جهان به نام خود ثبت کرده بود. از دو سال پیش و با گسترش دایره فعالیت‌های کلینیک، ابی، نیاز چندانی به کسب درآمد نداشت و بنابراین ترجیح داد چندان روی صحنه‌ها آفتابی نشود. حمایت تلویحی ابی از ساسی، قطعا به معنای چراغ‌سبز او به فعالیت‌های او و پسرش در زمینه فعالیت در سایت‌های شرط‌بندی است؛ سایت‌هایی که جیب مردم را نشانه گرفته‌اند درست مانند دلارهایی که از شاهزاده جوان سعودی گرفت و حاضر شد در قبال دریافت دلار، به آن کشور برود و با یک پشت پای بزرگ به طرفدارانش در آنجا اجرای برنامه کند.

نظر شما