شناسهٔ خبر: 46029899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز جشن نیکوکاری در آذربایجان‌شرقی

تبریز - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با اشاره به آغاز جشن نیکوکاری در استان، گفت: این رویداد نوع دوستانه با هدف کمک به نیازمندان در آستانه سال نو همزمان با سراسر کشور در این خطه نیز آغاز شد و امیدواریم همچون سال‌های گذشته مردم نوعدوست استان ما را یاری کنند.

صاحب‌خبر -

محمد کلامی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد : این جشن ملی در آستانه عید نوروز برای تامین مایحتاج ضروری خانواده‌های نیازمند از روز ۱۴ تا ۲۱ اسفند با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم پرهیز از تجمع، در هر شهر آذربایجان شرقی فقط یک پایگاه نمادین خواهیم داشت و کمک‌های مردمی صرفا به صورت غیرحضوری جمع آوری می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: مردم نیک اندیش استان می‌توانند کمک‌های خود به جشن نیکوکاری را از طریق شماره گیری کد #۰۱*۸۸۷۷* یا مراجعه به سایت emdad.ir پرداخت کنند.

وی گفت: ۸۰ هزار خانوار در سطح استان تحت حمایت کمیته امداد بوده و با توجه به فشار اقتصادی و تورم، نیاز بیشتری به همراهی خیران داریم.

مدیرکل کمیته امداد  آذربایجان شرقی اضافه کرد: مردم نیکوکار استان و خیران همانند سال‌های گذشته دستگیر کمیته امداد در این امر خیر باشند.

کلامی اضافه کرد: در کنار روش‌های یاد شده، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ نیز برای کمک‌های نقدی مردم به این جشن ملی اختصاص یافته است.

نظر شما