شناسهٔ خبر: 46029869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هزار و ۸۷۷ میلیارد ریال پرونده تخلفی صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: امسال یک هزار و ۸۷۷ میلیارد ریال تخلف صنفی در این استان تشکیل شده است.

صاحب‌خبر -

غلامرضا بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه  در ۱۱ ماهه امسال ۲۴۸ هزار و ۵۸۱ مورد بازرسی صنفی در این استان صورت گرفته، افزود: در این بازرسی ها ۱۰ هزار و ۲۹۹ پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این مدت، چهارهزار و ۵۳۰ مورد شکایت توسط مردم نیز دریافت شده که از این تعداد سه هزار و ۳۶۸ مورد گزارش تلفنی، ۷۳۰ مورد گزارش حضوری و ۴۳۲ مورد نیز کتبی بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اضافه کرد: بعد از بررسی این شکایت ها، ۲ هزار و ۱۷۳ مورد متخلف، ۲ هزار و ۱۶۰ مورد غیر متخلف و ۱۹۷ مورد نیز در دست اقدام است.

بابایی با اشاره به پرونده های دریافت کننده ارز دولتی نیز اظهار داشت: ۲۵۱ پرونده ارزی در این استان بررسی شده که از این تعداد ۲۴ فقره پرونده تخلف عدم اجرای تعهدات به ارزش یک هزار و ۲۷۹ میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: ۴۲ هزار و ۷۲۸ مورد بازرسی نیز در خصوص کالاهای اساسی و کالاهای هدف در این استان انجام شده که در این رابطه یک هزار و ۴۷۳ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۹۲ میلیارد ریال تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا، بیش از ۱۰۰ هزار واحد صنفی در آذربایجان غربی فعال است.

نظر شما