شناسهٔ خبر: 46029197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کمک مؤمنانه| توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی در ملارد

در آستانه فرارسیدن سال نو، ۵ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در شهرستان ملارد توزیع می‌شود که این رقم از آغاز رزمایش کمک مؤمنانه تاکنون به ۸۰ هزار بسته می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، ‌به همت قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) و با کمک خیران و در ادامه کمک‌های مؤمنانه، ۵ هزار بسته‌ معیشتی تهیه شد.

این بسته‌ها حاوی ۱۳ قلم اجناس ضروری بوده که به خانواده‌های جامعه قرارگاه جهادی هدف شامل خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، خانواده‌های بد‌سرپرست و بی‌سرپرست شناسایی شده در آستانه سال نو اهداء می‌شود.

سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۶ هزار خانواده در سطح شهرستان همراه با نشانی و کد ملی شناسایی شده‌اند و در این کمک‌ها حتی به افرادی که اظهار نیاز نمی‌کنند نیز شناسایی شده و در قالب قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) کمک می‌شوند.

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در ادامه بیان کرد: تاکنون حدود ۸۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان ملارد تقدیم نیازمندان شده و کمک خیران و همکاری گروه‌های جهادی در این راستا مورد توجه است.

وی گفت: گروه‌های جهادی علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی طرح‌های دیگری را نیز همچون طرح‌های حمایتی نقدی، طرح جهادی شهید سلیمانی، مرمت و ساخت منازل مسکونی محرومان، ساخت و مرمت مساجد و تأمین جهیزیه نوعروسان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ش

نظر شما