شناسهٔ خبر: 46028799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

فرماندار شهرستان چرداول -استان ایلام

۲۹ سازمان مرم نهاد در چرداول فعال است

فرماندار چرداول گفت: ۲۹ سازمان مردم نهاد در این شهرستان فعالیت می کنند که از این تعداد ۱۸ مورد دارای مجوز فرمانداری هستند

صاحب‌خبر -

به گزارش بایګاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ِ،الیاس فتاحی در ګفتګو با روابط عمومی ادره کل ورزش و جوانان در خصوص سازمانهای مردم نهاد شهرستان چرداول اظهار داشت: تعداد سازمان های مردم دارای مجوز از ورزش و جوانان هشت مورد و دارای مجوز از بهزیستی سه مورد است.

وی تعداد ورزشکاران سازمان یافته چرداول را ۵۸۰ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان در سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ نفر بوده که امسال بدلیل کرونا و تعطیلی باشگاه ها کاهش یافته است.

فتاحی همچنین به تعداد دانشجویان و جوانان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی اشاره کرد و گفت: تعداد کل دانشجویان این شهرستان، ۸۴۲ نفر است که از این میزان ۲۸۴ نفر را دختران و ۵۵۸ نفر را پسران تشکیل می دهند.

فرماندار چرداول ادامه داد: ۲ هزار و ۶۰۰ جوان تحت پوشش هلال احمر هستند که از این میزان ۶۰۰ نفر فعال و ۲ هزار نفر نیز عادی هستند همچنین ۵۹۰ نفر تحت پوشش بهزیستی و ۶۲۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.ء

وی اضافه کرد: همچنین هزار نفر تحت پوشش جهاد کشاورزی، یک هزار و ۸۶۵ نفر فنی و حرفه ای، ۳۰۰ نفر میراث فرهنگی، ۲۰۵ نفر ارشاد اسلامی و هزار و ۶۰۳ نفر نیز تحت پوشش کتابخانه های این شهرستان هستند.

فرماندار چرداول به تسهیلات اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: ۲۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به جوانان جویای کار با اشتغال هزار و ۱۳۲ نفر در این شهرستان پرداخت شده است.

فتاحی میزان پراخت تسهعیلات ازدواج توسط بانک های عامل را نیز ۱۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

نظر شما