شناسهٔ خبر: 46028742 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دعوای عجیب منچستری ها در سلهرست پارک

مارکوس راشفورد خطاب به مگوایر: خفه شو!

مارکوس راشفورد مهاجم منچستر در جریان دیدار دیشب تیمش مقابل کریستال پالاس، به هم تیمی اش توهین کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، منچستر در زمین کریستال پالاس با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد تا با توجه به تساوی لسترسیتی، بهترین فرصت ممکن برای افزایس فاصله با این تیم را از دست بدهد.

 

در این دیدار سرد و کسل کننده، با اینکه شاگردان اوله گونار سولسشر مالک توپ و میدان بودند اما در خلق موقعیت جدی به روی دروازه پالاس عاجز بودند تا در نهایت یک فرصت مناسب برای مستحکم کردن جایگاه دوم از دست برود.

 

در این مسابقه و در یک صحنه مارکوس راشفورد فرصت خوبی داشت اما به دلیل حضور در منطقه آفساید نتوانست از توپی که نصیبش شده بود بهره ببرد و همین مسئله باعث بروز واکنش هایی میان ستاره های یونایتد درون زمین شد. پس از اینکه راشفورد در تله آفساید مدافعین پالاس گیر کرد، هری مگوایر مدافع و کاپیتان یونایتد از عملکرد مهاجم تیمش عصبانی شد و به او حمله کرد.

 

 

 

 

مگوایر در صحبت هایش با راشفورد از او خواست که حواسش را جمع کند تا در آفساید گیر نکند. راشفورد نیز در پاسخ به مگوایر گفت: «واقعا می خواهی چیکار کنم؟» این گفته های راشفورد باعث عصبانیت مگوایر شد و کاپیتان منچستر به مهاجم تیمش گفت: «از اون آفساید کوفتی بیا بیرون!»

 

راشفورد که در برابر گفته های تند مگوایر کنترلش را از دست داده بود، رو به مگوایر کرد و گفت: «خفه شو، دهنت را ببند کودن!» این صحبت های ناامید کننده ستاره های یونایتد در حالی بین یکدیگر رد و بدل شد که میکروفن های شبکه اسکای اسپورتس در آن اطراف حضور داشت و صحبت های مگوایر و راشفورد را به خوبی ثبت و ضبط کرد!

 

توهین های دو بازیکن شیاطین سرخ به یکدیگر، در فضای مجازی نیز با واکنش های زیادی همراه بود. عده ای از هواداران این تیم به دلیل عملکرد مگوایر در این فصل منتقد او بوده و بخاطر توهین های راشفورد، از او تشکر کردند و عده ای دیگر نیز اعتقاد دارند که حق با مگوایر بوده است.

 

 

 

 

یکی از طرفداران منچستر در توئیتر خود نوشته است: «تنها چیزی که ما هواداران یونایتد می خواهیم امشب جشن بگیریم این است که راشفورد به مگوایر می گوید دهنت را ببند کودن». یک طرفدار دیگر این تیم که از راشفورد دل خوشی ندارد نیز نوشته است: «در واقع راشفورد به مگوایر گفت دهنت را ببند و از این به بعد من به جای تو زوزه میکشم!»

 

به هر حال توقف بد موقع در سلهرست پارک باعث شد تا منچستر با 51 امتیاز و 14 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی، عملا قهرمانی را از دست رفته ببیند و شاگردان سولسشر تنها در پی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باشند.

نظر شما