شناسهٔ خبر: 46028470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود اعتبار دارند

گروه استان‌ها- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان در مجلس ‌با اشاره به خشک شدن ۳۰۰ اصله نهال در نظرآباد به دلیل نبود آب کافی، گفت: همچنین شرکت‌های کشوری دانش‌بنیان در کرج با کمبود اعتبار روبرو هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در کرج، علی حدادی امروز در نشست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با مسئولین استان البرز اظهارداشت: در بخش تولید و صنعت استان البرز قالبت اجرای برنامه‌های توسعه ای بسیاری است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت ارتباط حوزه صنعت با دانشگاه فاصله وجود دارد، افزود: برای بهره وری بهتر این فاصله باید کاهش پیدا کند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در خصوص فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در استان البرز، بیان کرد: شرکت‌های خوبی با برند کشوری در استان البرز در حال فعالیت هستند اما با مشکل بودجه‌ای روبرو هستند.

حدادی یکی از مشکلات موجود که جامعه کشاورزی در حال حاضر با آن روبرو هستند مربوط به تامین آب است، تصریح کرد: 80 هکتار زمین کشاورزی تنها برای یک هکتار آب تامین شده که باعث آسیب به این اراضی کشاورزی می‌شود.

وی از در خطر بودن 300 هزار اصله نهال در نظر آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: باید برای رفع این مشکل و تامین آب مورد نیاز بخش کشاورزی تدبیری شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی همچنین در زمینه توزیع اعتبارات در استان گفت: باید به توزیع عادلانه و کارشناسی شده اعتبارات در استان توجه شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما