شناسهٔ خبر: 46028398 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پایش بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تمام واحد‌های بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان از لحاظ کیفیت، ارائه خدمات، ایمنی و میزان رضایت مندی ارباب رجوع پایش می‌شود.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶
کد خبر ۷۶۸۵۹۰۹
دانلود PDF

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تمام واحد‌های بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان از لحاظ کیفیت، ارائه خدمات، ایمنی و میزان رضایت مندی ارباب رجوع پایش می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جلسه اعتبار بخشی بیمارستان مهاباد با حضور اشرفی ارزیاب وزارت بهداشت، حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان، مسئول حراست و تیم مدیریت در محل اتاق رئیس بیمارستان این شهرستان برگزار شد.

حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: مجموعه همکاران شاغل در بیمارستان به صورت شبانه روزی  در این روزهای کرونایی پیوسته در حال ارائه خدمت به بیماران هستند.

او افزود: ارزیاب وزارت بهداشت به منظور انجام ممیزی (Normal ۰ false false false EN-US X-NONE FA پایش فعالیت‌های انجام شده و مستند شده در سیستم) و اعتبارسنجی در طول دو روز در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد تمامی بخش‌های بالینی و واحد‌های این مرکز را از لحاظ کیفیت ارائه خدمات، ایمنی و میزان رضایت مندی ارباب رجوع پایش می‌کند.

اشرفی ارزیاب وزارت بهداشت با بیان اینکه اعتبار بخشی بیمارستان سبب ارتقاء ایمنی بیمار و افزایش رضایت مندی می‌شود، گفت: رسالت اصلی بیمارستان ارائه خدمات با کیفیت است و حضور مدیر شبکه در این نشست نشان دهنده حساسیت دکتر حسینی به مسئله اعتبار سنجی بیمارستان است.

بیشتر بخوانید

او با اشاره به اینکه ارزیاب با یک دید بیمار گونه سیستم درمانی را اعتبارسنجی می‌کند، اضافه کرد: ۱۰ سال از روش اعتبار بخشی و ارتقاء کیفیت سپری شده است و تاکنون چهار بار مورد ویرایش قرار گرفته و کیفیت در کنار کمیت یک کلمه کلیدی است.

اشرفی اظهار کرد: با وجود احداث بیمارستان‌های جدید و راه اندازی بخش‌های ویژه و بروز نمودن بیمارستان‌ها به تجهیزات پزشکی و تصویربرداری در سطح کشور کمیت رشد یافته است و در واقع کمیت است که رسالت کار ما را نشان می‌دهدچون لازمه کیفیت کمیت است.

او خاطرنشان کرد: اعتبار بخشی دو گفتار را سرلوحه خود قرار داده است که باید در کار خود آموزش به بیمار را نهادینه کنیم.
این مقام مسئول بیان کرد: اعتبار بخشی بیمارستان سبب ارتقاء ایمنی بیمار و رضایت مندی ارباب رجوع می‌شود. در هرجایی که دانش ارتقاء پیدا کند کیفیت نیز افزایش می‌یابد.

ارزیاب وزارت بهداشت در پایان اضافه کرد: در ارزیابی جامع سه ارزیاب بیمارستان‌ها را در سه محور مدیریت، بالینی و بهداشتی با یک ارزیاب کشوری ارزیابی می‌کنند و در بعضی اوقات ارزیابان استانی از دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان را اعتبار سنجی کرده و ارزیاب وزارت بهداشت برای ممیزی، ازدانشگاه دیگری در بیمارستان حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

نظر شما