شناسهٔ خبر: 46028180 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بانوی وزنه بردار کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد

"الناز باجلانی" بانوی وزنه بردار کردستانی از سوی فدراسیون به اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان کشورمان فراخوانده شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ چهارمین مرحله اردو تیم ملی بانوان کشورمان جهت کسب آمادگی حضور در رقابت های رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی تهران برگزار می شود.
 
هفت بانوی ملی پوش کشورمان به این اردو که از 18 اسفندماه در کمپ تیم ملی در مجموعه ورزشی آزادی آغاز خواهد شد، فراخوانده شده اند.
 
چهارمین اردوی بانوان وزنه بردار ملی پوش کشورمان تا اعزام به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که به میزبانی ازبکستان برگزار می شود، ادامه خواهد داشت.
 
پوپک بسامی از تهران، سیده الهام حسینی از لرستان، پریسا جهانفکریان از کهگیلویه و بویر احمد، فاطمه یوسفی از فارس، الناز باجلانی از کردستان، فروغ یونسی از بوشهر و یکتا جمالی از اصفهان نفرات دعوت شده به این مرحله از ادو هستند که تمرینات خود را زیر نظر "ژینا ویسی" به عنوان مربی با سرپرستی مهسیما بابایی برگزار خواهند کرد.
 
"الناز باجلانی" بانوی وزنه بردار صاحب عنوان کردستانی نیز با دعوت کادر فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان به این اردو دعوت شده است.
 
گفتنی است؛ رقابت های وزنه برداری قهرمانی بانوان بزرگسال آسیا طی روزهای 27 فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی شهر تاشکند در ازبکستان برگزار خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما