شناسهٔ خبر: 46027909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر کل امور اقتصادی سازمان شهرداری های کشور:

پروژه گردشگری مفخم آینده خوبی دارد/ کسب رتبه اول توسط خراسان شمالی برای جذب اعتبارات شهرداری ها

اعظم قهرمانی

مدیر کل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری و دهیاری های کشور گفت: اجرای پروژه گردشگری مفخم در بجنورد از آینده خوبی برخوردار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

دکتر کوشش تبار در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرای پروژه گردشگری در بجنورد اظهارکرد: طی چند سال اخیر زحمات زیادی برای حضور سرمایه گذاران در عرصه سرمایه گذاری انجام شده است.

وی افزود: اتفاقی که در اطراف عمارت مفخم افتاده، اتفاق بزرگی بوده است و اجرای این پروژه گردشگری برای استان درآمدزا و افتخارآفرین خواهد بود.

کوشش تبار ادامه داد: از تمامی افراد فعال در حوزه سرمایه گذاری درخواست می کنم که از خراسان شمالی بازدید داشته باشند و به عنوان یک کارشناس اقتصادی اعلام می کنم که پروژه گردشگری مفخم از آینده خوبی برخوردار خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خراسان شمالی رتبه نخست را در جذب تسهیلات سازمان شهرداری و دهیاری های کشور دارد، اظهارکرد: ۲۵ پروژه در این حوزه طی سه تا چهار سال اخیر در این استان به بهره برداری رسیده است.

کوشش تبار با بیان اینکه حدود ۱۲ میلیارد تومان بین ۲۴ شهر خراسان شمالی توزیع شده است، تصریح کرد: تلاش می کنیم تا این مقدار را در سال آینده به ۲۰ میلیارد تومان برسد.

وی با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد تا پروژه هایی را برای استان پیش بینی کنیم، تاکیدکرد: فضا برای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شده است و امیدوار هستیم سال ۱۴۰۰ سالی باشد که خراسان شمالی با یک قد و قامت بزرگ در حوزه سرمایه گذاری ورود پیدا کند.

کوشش تبار گفت: در مجموع در حوزه شهرداری های کشور ۶۲۴ فقره تسهیلات توزیع شده است که خراسان شمالی ۹۰ درصد از  سهم خود را جذب کرده است.

انتهای پیام

نظر شما