شناسهٔ خبر: 46022043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز:

تشکیل هسته های حل مسأله ضرورت راهبردی در قالب تیم های دانشجویی است

فلاح نژاد با اشاره به اهمیت جایگاه هنر در تعالی بخش باورهای ایمانی و الهی گفت: تشکیل هسته ها حل مسأله یکی از ضرورت های راهبردی در قالب تیم های دانشجویی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « جعفر فلاح نژاد» طی آئین اختتامیه ششمین جشنواره ققنوس که عصر چهارشنبه ۱۳ اسفند در سالن شهید سبحانی کرج برگزار شد گفت: هنر حقیقتی فاخر و عطیه ای از طرف پرودگار که در وجود هر انسانی نهفته شده است. 

 

مسئول ناحیه سازمان بسیج دانشجویی استان البرز افزود: تشکیل هسته ها حل مسأله یکی از ضرورت های راهبردی در قالب تیم های دانشجویی است.

 

وی اظهار کرد: تکالیف انسانی در خصوص قالب و مضمون به واسطه نوآوری و خلاقیت در ابعاد مختلف اجتماعی، دینی و ... معین می شود. 

 

وی با اشاره به اینکه هنر و اخلاق ممزوج یکدیگر هستند اظهار کرد: کیفیت و ارتقاء فعالیت هنری هنر دینی که ادیان الهی در افکار بشر جاودانه سازد یکی از ضرورت های قابل توجه است.

 

فلاح نژاد با بیان اینکه اهل بیت(ع) الگوی عملی راسخ برای جوانان و دانشجویان در عرصه فعالیت های اجتماعی، هنری و ... است عنوان کرد: بشر گرفتار بحران هویت است، تنها راه رهایی از این بحران الگوبرداری از منش و رفتار اهل بیت (ع) است. 


وی ادامه داد: استان البرز میراث پرافتخار ایران است؛ آن چنان که برپایی جشنواره ققنوس نمونه ای از نقش آفرینی جوانان شایسته این استان است. 

 

فرمانده ناحیه سازمان بسیج دانشجویی استان البرز خاطرنشان کرد: طی جشنواره ققنوس آثاری با مضامین مختلف تنوع و تکثر آثار دریافت و داوری شد که حائز اهمیت بود. 

 

 

 

پایان پیام/301

نظر شما