شناسهٔ خبر: 46018833 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

خاورمیانه

رویترز: مقامات آمریکایی و انصارالله در عمان دیدار کردند/ توضیح انصارالله یمن درباره دیدار با آمریکایی ها در عمان

یک رسانه غربی مدعی دیدار مقامات آمریکایی و نمایندگان جنبش انصارالله شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، خبرگزاری رویترز ادعا کرد مقامات آمریکایی و نمایندگان جنبش انصارالله در سلطان نشین عمان با یکدیگر دیدار کردند.

این رسانه غربی افزود مقامات آمریکایی از جنبش انصارالله درخواست کردند وارد مذاکرات با عربستان سعودی شوند و عملیات آزادسازی مارب را متوقف کنند.

دیدار مقامات آمریکایی و انصارالله در عمان,مذاکرات آمریکا با یمن

توضیح انصارالله یمن درباره دیدار با آمریکایی ها در عمان
سخنگوی انصارالله یمن ظاهرا در واکنش به خبر ادعایی رویترز مبنی بر دیدار اعضای این جنبش با مسئولان آمریکایی در پادشاهی یمن گفت که با آمریکایی ها دیدار نداشته اند بلکه از طریق عمانی ها ارتباط گرفته اند.

به گزارش ایرنا، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در گفت و گو با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت: با مسئولین امریکایی در پادشاهی عمان دیداری نداشتیم بلکه از طریق طرف عمانی با آنها ارتباط برقرار کردیم. هیچ تماس مستقیمی با آمریکایی ها نداشتیم و دیدگاه خود درباره راه حل بحران یمن را به آنها صرفا از کانال برادران عمانی منتقل کردیم.      

            

وی افزود: ما آمریکایی ها را نوک پیکان دشمنی علیه یمن می دانیم و به آمریکایی ها ابلاغ کردیم که با دشمنی و محاصره با قدرت مقابله خواهیم کرد.

عبدالسلام درباره جنگ در مارب یمن گفت: مارب بخشی از جبهه جنگ علیه تجاوز است و آن را جبهه ای نظامی و نقطه جنگ افروزی علیه استان های مجاور به شمار می آوریم.

نظر شما