شناسهٔ خبر: 46018337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طرح شهید سلیمانی و رتبه سوم ساوه در کشور

شهرستان ساوه در اجرای طرح شهید سلیمانی رتبه سوم کشور شد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۲۱
کد خبر ۷۶۸۵۲۴۵
دانلود PDF

شهرستان ساوه در اجرای طرح شهید سلیمانی رتبه سوم کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،فراهانی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری مرکزی گفت: شهرستان ساوه دراجرای طرح شهید سلیمانی رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

فراهانی افزود: همراهی و توجه جدی مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موجب کاهش آمار مبتلایان به آمار کرونا می‌شود.

طرح شهید سلیمانی در راستای پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اجرا شد و در این طرح جهادگران بسیجی با محوریت مساجد همگام با کادر درمان در میدان مبارزه با این ویروس منحوس حضور داشتند که در بیماریابی و مراقبت از بیماران کرونایی نقش بسزایی داشتند.

مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه هم گفت: با مجاهدت‌های صورت گرفته در طرح شهید سلیمانی، نسبت مرگ و میر ناشی از کرونا به مبتلایان در شهرستان ساوه در جایگاه قابل قبولی قرار دارد و این طرح باید تا زمانی که واکسن بیماری کرونا به مرحله‌ی قابل قبولی برسد، استمرار داشته باشد.

مصری با تاکید بر بر لزوم تقویت تفکر جهادی در راستای پیشرفت در عرصه‌های علمی افزود: امیدواریم این طرح تا ایمن سازی جامعه و تزریق واکسن به ۵۰ تا ۷۰ درصد مردم ادامه یابد.

سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساوه هم گفت: طرح شهید سلیمانی به عنوان یک مدل موفق ِ مبارزه با کرونا در عرصه‌ی بین المللی مطرح شد.

سرهنگ دستجانی افزود: در این طرح بسیج با ساماندهی ظرفیت‌های جهادی مردم و تقویت اثر بخشی حضور آتش به اختیار جوانان، توانست فرهنگ کمک مومنانه در دوران کرونا را نهادینه کند.

او اضافه کرد: عملیاتی شدن طرح شهید سلیمانی با محوریت مساجد و امامان جماعت و تعامل بسیج با کادر درمان، نمونه‌ی موفقی از تبدیل تهدید به فرصت بود.


در شهرستان ساوه ۱۵۰۰ نفر در غالب ۱۰۲ گروه جهادی در زمینه‌های مختلف مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام / ج

نظر شما