شناسهٔ خبر: 46014885 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ارفاقات حقوقی به زندانیان واجد شرایط به مناسبت فرا رسیدن نوروز

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: تلاش بر این است تا حد ممکن زندانیانی که واجد شرایط قانونی هستند از تأسیسات و ارفاقات حقوقی در روز‌های پایانی سال برخوردار شوند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران همراه تعدادی از قضات محاکم و شعب مختلف اجرای احکام در اجرای طرح پایش قضائی در ندامتگاه ورامین حضور یافت و به پرونده‌های زندانیان رسیدگی کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در حاشیه بازدید از این ندامتگاه گفت: طی روز‌های پایانی سال خانواده‌های این افراد چشم انتظار هستند و تلاش بر این است تا حد ممکن زندانیانی که واجد شرایط قانونی هستند از تأسیسات و ارفاقات حقوقی برخوردار شوند.

وی اظهار کرد: امیدواریم نهاد‌های اجتماعی بیش از گذشته به کمک مددجویان بیایند تا شاهد تکرار جرم و بازگشت آنان به ندامتگاه نباشیم و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا در حقیقت زندان را تبدیل به دانشگاه و آموزشگاه کنیم.

در این بازدید که سید حشمت الله حیات الغیب مدیرکل زندان‌های استان تهران نیز حضور داشت در خصوص مددجویان ندامتگاه ورامین گفت: از زمان اجرای طرح پایش و با حضور و تلاش قضات، مسئولان و مددکاران این مرکز، تعداد ۱۹۲ نفر ضمن دریافت احکام تخفیفی و برخورداری از رأفت دستگاه قضائی، از این مرکز آزاد شده و به کانون خانواده بازگشته‌اند.

نظر شما