شناسهٔ خبر: 46010021 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

محل جدید دپوی پسماند سرب و روی زنجان تعیین شد

در پی سفر رییس قوه قضاییه به استان زنجان و صدور دستور در خصوص تعیین تکلیف باطله‌های فیلتر کیک پسماند سرب و روی، محل جدید دپوی پسماند تعیین شد. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، شهریور ماه سال ۹۸ در پی سفر رییس قوه قضاییه به استان زنجان و صدور دستور در خصوص تعیین تکلیف باطله‌های فیلتر کیک پسماند سرب و روی، این موضوع در دستور کار قرار گرفت و حالا با پیگیری دستگاه قضایی مشکلات زیست محیطی رفع و مکان جدیدی برای دپوی باطله‌های سرب و روی اختصاص یافت و پس از چهل سال این موضوع که مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده بود، در پی دستورات آیت الله رئیسی رفع گردید.

در مراسمی که امروز عصر با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان و استاندار زنجان برگزار می‌شود، این محل جدید در نزدیکی روستای سردهات زنجان افتتاح می‌گردد.

<div id="video-display-embed-code_3001804" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.com/fa/news/play/embed/706805/3001804?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما