شناسهٔ خبر: 46008878 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

جلسه هم اندیشی روسای هیات ها و کمیته های جودو کشور در جزیره کیش

جلسه هم اندیشی روسای هیات ها و کمیته های جودو کشور در روز سه شنبه تاریخ 12 اسفند در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

صاحب‌خبر -

شب گذشته با حضور آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران، صدیقه کعبی‌زاده سرپرست دبیری و نایب رئیس بانوان فدراسیون، روسای هیات‌ها و روسای کمیته‌های مختلف و مسئولین ورزش کیش جلسه هم اندیشی روسای هیات ها و کمیته های جودو پس از رفع تعلیق در جزیره کیش انجام پذیرفت.

رئیس فدراسیون جودو ضمن خیرمقدم به حاضرین، گفت: شاید بعد از مجمعی که پشت سرگذاشتیم اتفاقات زیادی صورت گرفت و به نوعی برای اولین بار با چنین مسائلی مواجه شدیم. با این حال، خبر بسیار مسرت بخشی که روز گذشته به خانواده جودو، ورزش و مردم رسید خوشحال کننده بود. ما خدمتگذار بودیم و این تیم حقوقی بود که تلاش اصلی را به دوش کشید.

میراسماعیلی عنوان کرد: خدا را شکر که امروز رای به سود ما بود، اگر برعکس این مساله اتفاق می‌افتاد شرایط بسیار سخت می‌شد. از دیروز افتخار می‌کنم که خون، امید و روحیه تازه به جودوی ایران اضافه شد.

وی خطاب به حاضرین گفت: تمام این موفقیت‌ها با حمایت همه شما بود و از تمامی روسای هیات ها و خانواده جودو تشکر میکنم که در بدترین شرایط هم من را تنها نگذاشتند.

وی افزود: قبل از کرونا برنامه های مختلف خوبی برگزار کردیم و شرایط عالی بود‌. با آمدن کرونا سعی کردیم برنامه‌هایی داشته باشیم که با این وضعیت همخوانی داشته باشد. در فضای مجازی و به‌صورت آنلاین کارهای مختلفی انجام دادیم و کمیته های مختلف فدراسیون کارهای زیبایی انجام دادند.

رییس فدراسیون جودو اظهار داشت: کار بزرگی که انجام شد احداث آکادمی جودو است که کارش را آغاز کردیم و هرچند کارشکنی شد اما موانع را برطرف کردیم و با گرفتن مجوز از هفته آینده روند ساخت ادامه می‌یابد.

میراسماعیلی در مورد جودوی کیش، توضیح داد: علی‌بیگی در طول این مدت کنار ما بود که زحمات زیادی برای جودوی کیش کشید و اکنون محسن لردلسمی از امروز رسماً کارشان را به‌عنوان مسئول جدید جودوی این جزیره آغاز کرد. و از همکاری آقای فرضی پور مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم و دکتر نجف پور مدیر امور ورزش تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه عزیزاله فرضی پورفرضی‌پور با ابراز خوشحالی از میزبانی خانواده جودو، توضیحاتی در خصوص شرایط ورزش کیش و میزبانی از تیم‌های مختلف ملی ارائه کرد.

گزارش عملکرد کمیته‌های مختلف فدراسیون، پرسش و پاسخ روسای هیات‌ها، ارائه گزارش مالی و گزارش عملکرد فدراسیون و ارائه تقویم سال ۱۴۰۰ از بخش‌های دیگر این جلسه بود.

 

روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم

 

برچسب‌ها:

نظر شما