شناسهٔ خبر: 46006726 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهادت خلبانان ما غریبانه بود

محمدرضا بختیاری

امام جمعه تبریز گفت:در نتیجه ایثارگری‌ها و شهادت‌ها است که نیروهای مسلح ما به ویژه نیروی هوایی قهرمان ارتش در دل مردم جای دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با حضور در ویژه برنامه «به تماشای سرو» آیین وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده نیروی هوایی خلبان بیرجند بیک محمدی، بیان کرد: تجربه مرگ برای انسان حتمی است، اما خوشا به حال آنان که همچون شهید بیک محمدی در راه دین و وطن جان خود را فدا کردند.

وی گفت: دوران دفاع مقدس صحنه‌های ایثارگری خلبانان نیروی هوایی هست. آنان که در اولین روز جنگ با ۱۴۰ فروند جنگنده به قلب بغداد حمله کرده‌اند، حماسه شهید دوران که با حرکت فداکارانه خود اجلاس غیرمتعهدها را در بغداد لغو کرد و عملیات‌های بسیاری که توسط خلبانان قهرمانی همچون شهید بابایی ها، شهید اردستانی و یاسینی‌ها و فکوری‌ها برای دفاع از کشور انجام شد. به روح همه این شهیدان درود می‌فرستیم.

حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: در جلسه‌ای که پیرامون کارهای تبلیغی ارتش با شهیدستاری عزیز داشتم، می‌گفت؛ ما در جنگ نمی‌توانستیم بگوییم که هواپیمای ما مورد اصابت قرار گرفته و سقوط کرده، نمی‌توانستیم بگوییم خلبان ما شهید شده است، چرا که موجب تضعیف روحیه نیروهای خودی و شادی دشمن می‌شد و این مظلومیت شهدای خلبان ما است که شهادت هایشان غریبانه بوده است.


امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: در نتیجه همین ایثارگری‌ها و شهادت‌ها است که نیروهای مسلح ما به ویژه نیروی هوایی قهرمان ارتش در دل مردم جای دارند و بر اساس نظر سنجی که یکی از موسسات امنیتی به عمل آورده است نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر در نزد مردم هستند.
 

انتهای پیام

نظر شما