شناسهٔ خبر: 46001529 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ترافیک شدید در خط هافبک پرسپولیس

ایرنا

سرمربی پرسپولیس برای استفاده از بازیکنانش در خط حمله و خط هافبک دردسر شیرینی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، این روزها و با پیوستن مهدی ترابی به پرسپولیس، یحیی گل محمدی به قول فوتبالی ها دچار دردسر شیرینی در خط هافبک تیمش شده است. در این شرایط و با بازگشت محمدحسین کنعانی زادگان به خط دفاع می‌بینیم که بازیکنی در کیفیت کمال کامیابی نیا هم به یک نیکمت نشین تبدیل شده است.

همه می‌دانند که یحیی گل‌محمدی به بازی با چهار هافبک علاقه دارد. در دیدار آخر پرسپولیس برابر سایپا بازیکنانی مانند احمد نوراللهی و میلاد سرلک به عنوان هافبک دفاعی و سیامک نعمتی و احسان پهلوان به عنوان هافبک‌های کناری به زمین رفتند. ضمن اینکه دو هافبک تخصصی پرسپولیس یعنی وحید امیری و امید عالیشاه هم در خط حمله بازی کردند.

بیشتر بخوانید:

تاثیر عجیب کاپیتان در صدرنشینی پرسپولیس

به این نفرات کمال کامیابی‌نیا، علی شجاعی، مهدی ترابی و حتی مهدی مهدیخانی را هم اضافه کنید تا ببیند پرسپولیس تعداد هافبک‌های سرخپوشان بالاست. این در شرایطی است که سعید حسین پور هم از پرسپولیس به ماشین سازی رفت.

در حال حاضر گل محمدی از امیری و عالیشاه در خط حمله استفاده می‌کند اما زمانی که عیسی آل کثیر به پرسپولیس برگردد، مجوز بازی مهدی ترابی صادر شود و احتمالا شهریار مغانلو نیز پرسپولیسی شود، کار گل‌محمدی برای انتخاب چهار بازیکن ثابت در خط هافبک از بین ۱۰ هافبک آماده بسیار سخت خواهد شود. در این شرایط باید دید که گل محمدی چه برنامه ای برای استفاده از بازیکنان خط هافبکش در ادامه لیگ و حتی لیگ قهرمانان آسیا دارد.

حالا سوال اینجاست که آیا گل محمدی می‌تواند از این ترافیک خط هافبک بهترین بهره را ببرد و بهترین بازیکنانش را در ترکیب قرار بدهد تا نتیجه مناسب را بگیرد؟ قطعا زمان بهترین قاضی در خصوص این دردسر شیرین گل محمدی و پرسپولیس خواهد بود.

نظر شما