شناسهٔ خبر: 46001268 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سیتی ۴-۱ وولوز: این تیم توقف ناپذیر است

منچسترسیتی با پیروزی 4-1 مقابل وولوز، فاصله اش با رقیب همشهرش را به 15 امتیاز افزایش داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در بیست بازی قبلی شان در همه رقابت ها به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب هم موفق شدند با گل های دندونکر (گل به خودی)، ژسوس (دو گل) و ریاض محرز، از سد وولوز گذشتند و یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر نزدیک‌تر شدند.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بود؛ هرچند نتوانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد کنند. اما این برتری خیلی زود و در دقیقه 15 به گل اول بازی منجر شد. پاس بلند رودری به پشت مدافعان وولوز، محرز را صاحب توپ کرد و ارسال او به دهانه دروازه، با اشتباه دندونکر به گل اول بازی منجر شد.

 

 

بعد از این گل باز هم این بازیکنان سیتی بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما پرس بازیکنان وولوز از جلوی زمین باعث می شد تا آنها نتوانند به راحتی به محوطه جریمه حریف برسند. بازی با همین روند ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 44، روی ارسال محرز، ایمریک لاپورت دروازه حریف را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. در نهایت نیمه اول با همان یک گل به سود سیتی به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. در ادامه این سیتی بود که یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کرد اما روی پاتریسیو مانع باز شدن دروازه وولوز شد.

در مقابل این تیم میهمان بود که در دقیقه 61 به گل تساوی رسید. روی یک ضربه آزاد بود که کانر کودی ارسال ژوائو موتینیو را با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا نتیجه 1-1 مساوی شود.

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان سیتی ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 73، روی پاس استرلینگ، محرز صاحب موقعیت شد اما ضربه او را راهی به چهارچوب دروازه وولوز پیدا نکرد.

فشار حملات سیتی ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 80 این تیم به گل دوم رسید. روی یک حرکت از سمت راست، پاس در عرض کایل واکر با دخالت استرلینگ به گابریل ژسوس رسید و او هم با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

 

 

بعد از این گل هم بازیکنان سیتی به حملات شان ادامه دادند و بعد از اینکه یکی دو موقعیت نصفه و نیمه را از دست دادند، در دقیقه 90 به گل سوم رسیدند. روی یک توپ‌ربایی پشت محوطه جریمه وولوز، توپ در یک رفت و برگشت مقابل محرز قرار گرفت و او هم با یک ضربه محکم اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

 

اما این هم پایان کار نبود و سیتی در وقت های اضافه به گل چهارم رسید. ابتدا این گوندوگان بود که با یک شوت محکم، شانس‌اش را برای گلزنی امتحان کرد اما پاتریسیو توپ را ناقص دفع کرد. توپ برگشتی به ژسوس رسید و او هم به راحتی کار را تمام کرد. ابتدا به نظر می رسید مهاجم برزیلی سیتی در موقعیت آفساید قرار داشته اما با تایید VAR ، این گل پذیرفته شد تا سیتی با نتیجه 4-1 به برتری برسد.

نظر شما