شناسهٔ خبر: 45999658 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

رئیس مجلس: نمایندگان عدالت را در نظر بگیرند

فارس

نمایندگان مجلس برای بررسی بیشتر پیشنهادات با ارجاع موضوع افزایش حقوق کارکنان به کمیسیون تلفیق موافقت کرده و قالیباف هم از نمایندگان خواست عدالت را در نظر بگیرند.

صاحب‌خبر -

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت سوم امروز (سه‌شنبه 12اسفند) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ ، با ارجاع جز(1) بند (الف) تبصره (12) ماده واحده لایحه بودجه به کمیسیون تلفیق موافقت کردند.

در جز(1) بند (الف) تبصره (12) ماده واحده لایحه بودجه آمده است:

ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر در دستگاه‌های اجرائی موضوع ماده (29) قانون برنامه ششم توسعه و همچنین نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی (به استثنای مشمولان قانون کار جمهوری اسلامی ایران) از قبیل کارکنان کشوری و لشکری، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی و قضات که توسط دولت تعیین می‌گردد و همچنین و افزایش حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی به نحوی اعمال گردد که در نهایت به میزان بیست و پنج درصد (25%) افزایش یابد. تفاوت تطبیق موضوع ماده (78) قانون مدیریت خدمات کشوری در حکم حقوق، بدون تغییر باقی می ماند.

 به نحوی اعمال گردد که در نهایت به میزان بیست و پنج درصد (25%) افزایش یابد. تفاوت تطبیق موضوع ماده (78) قانون مدیریت خدمات کشوری در حکم حقوق، بدون تغییر باقی می ماند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس هم در همین راستا گفت: اکثر پیشنهادات مفاد نزدیک به هم دارند، از این رو برای توجه بیشتر به مولفه عدالت و رعایت نکات مربوط به برنامه ششم این بند در راستای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق بودجه مجلس ارجاع می‌شود.

 

نظر شما