شناسهٔ خبر: 45998817 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

نقدعلی:

اکثریت نمایندگان لوایح FATF را استعماری و خلاف مصالح کشور می دانند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۲۰۰ نفر از نمایندگان لوایح FATF را استعماری و خلاف مصالح کشور می دانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی نوبت سوم امروز (سه‌شنبه، 12اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1400، در تذکری گفت: الحمدالله مجلس انقلابی به اذعان نمایندگان ادوار، مردانه و با دقت نظر بند بند قانون بودجه را بررسی می کنند اما متاسفانه برخی از اظهارنظرها دل ها را رنجاند.

وی با اشاره به بیانیه مجلس درباره FATF، گفت: بیانیه مجلس به عنوان موضوع مجلس انقلابی در قاب لوایح چهارگانه توسط قریب 200 نفر از نمایندگان امضا شد. برخی نمایندگان که در ادوار گذشته هم حضور داشتند و شاید به برخی از جناح های سیاسی هم منتصب باشند نظر شخصی خود را به عنوان نظر مجلس نباید اعلام کنند چرا که این هم خلاف آئین نامه و هم خلاف نظر کلی مجلس است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تاکید کرد: حدود 200 نفر از نمایندگان این لوایح را استعماری و خلاف مصالح کشور می دانند لذا از همین تریبون اعلام می کنم که این 200 نفر امضاکننده نظر خود را نسبت به مخالفت با این لایحه اعلام کرده اند و از مجمع تشخیص مصلحت نیز تقاضا کردند که در صورت مطرح شدن این لوایح به آن رأی مثبت ندهند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم مطرح کرد: اعلام می کنم که اظهارنظری که توسط یکی از نمایندگان مطرح شد نظر شخصی وی بوده و به کسانی که از بیرون نشسته اند و به برخی خبط و خطاها دل بسته اند می گویم که کور خوانده ام.

نقدعلی ادامه داد: ما قالیباف را نه رئیس مجلس بلکه جلودار نبرد اقتصادی می دانیم، در زمانی که مقام معظم رهبری مجلس را جلودار جهاد اقتصادی می داند ما پشت سر آقای قالیباف برای رسیدن به منویات مقام معظم رهبری کار می کنیم.

نماینده خمینی شهر در پایان مطرح کرد: ما همان نسل جوانیم که ثابت کرده ایم/ در ره عشق جگردارتر از هر مردیم/ هر زمان شور حسینی به سر افتد ما را / دور سید علی خامنه ای می گردیم./

پایان پیام

نظر شما