شناسهٔ خبر: 45998524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی:

خدمات خادمیاری در دوران کرونا چند برابر گذشته ارائه شد

محمدرضا صبوریان

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: در طول دوران یک ساله کرونا، با وجود کمبود منابع نسبت به سال‌های گذشته، خدمات خادمیاری کاهش پیدا نکرد، بلکه خدمات به صورت چند برابر در سراسر کشور ارائه شد.

صاحب‌خبر -

محمدحسین استادآقا در نشست دیدار با دبیران دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها که امروز در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: این بنای خیر از خدمات معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی آغاز شد و با اقدامات معاونت خدمات اجتماعی، تا مرتفع شدن مشکلات ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: به همت خادمیاران رضوی، هزار واحد مسکونی در سراسر کشور تعمیر و در کنار طرح‌های ابلاغی آستان قدس رضوی، هزاران بسته مواد غذایی از محل کمک‌های مردمی بین نیازمندان توزیع شد و علاوه بر آن، افزایش خدمات مرتبط با سلامت محرومان در نقاط مختلف کشور در دستور اقدام قرار گرفت.

استادآقا با اشاره به خدمات ارائه شده توسط خادمیاران رضوی در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سیل سیستان و بلوچستان پس از چند روز تمام نهادهای متولی و مسئول از منطقه آسیب دیده خارج شدند، اما آستان قدس رضوی پای کار امدادرسانی به محرومان باقی ماند و خدمات خود را توسعه داد که در آخرین اقدام نیز به تازگی، ۱۵ طرح آب‌رسانی در مناطق محروم این استان افتتاح شد. با قاطعیت باید بیان کرد که امسال، آستان قدس رضوی به لطف حضرت رضا(ع) در تمام حوزه‌های خدمتی سربلند بیرون آمده است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در خصوص شبکه خادمیاران رضوی در استان‌ها گفت: در حال حاضر، در هر استان یک نفر مسئول دبیرخانه و امور اداری است و سایر اعضای شبکه، همه از خادمیاران هستند. همچنین از ۳۱ نفر دبیر کانون‌ها نیز ۲۹ نفر خادمیار هستند. سال گذشته سه هزار کانون خادمیاری داشتیم که بخشی از آن‌ها فعال نبودند، اما در حال حاضر ۳۵۲۸ کانون فعال در سراسر کشور داریم و خدمات به شکل چشم‌گیری توسعه پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر، ۲۰۴ هزار نفر در شبکه خادمیاری ثبت نام کرده بودند که حدود ۱۱۵ هزار نفر از آن‌ها خادمیار فعال هستند و امیدوار هستیم که آن‌ها توفیق خدمت مورد رضایت حضرت رضا(ع) را داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما