شناسهٔ خبر: 45998483 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

ادعای عجیب پپ گواردیولا : ” لیورپول را ببینید و عبرت بگیرید “

تا قبل از موفقیت کنونی منچسترسیتی، هیچ تیمی در انگلیس موفق نشده بود به رکورد ۲۰ برد پیاپی برسد، اما گواردیولا می گوید که کار سیتیزن ها هنوز تمام نشده است.

صاحب‌خبر -

تا قبل از موفقیت کنونی منچسترسیتی، هیچ تیمی در انگلیس موفق نشده بود به رکورد ۲۰ برد پیاپی برسد، اما گواردیولا می گوید که کار سیتیزن ها هنوز تمام نشده است.

سرمربی سیتی معتقد است که بازیکنانش می توانند عملکردی حتی بهتر از نمایش هفته های اخیرشان داشته باشند و با وجودی که با ۱۲ امتیاز فاصله با تیم دوم جدول، صدرنشین لیگ برتر هستند، هنوز وقت استراحتشان نرسیده.

اهداف سیتی از داشتن گوشه چشمی به قهرمانی در لیگ برتر، به بردن چهارگانه گسترش یافته؛ ماموریتی که برای تحقق آن سیتیزن ها باید سه ماه بی نقص و عالی دیگر را به همین ترتیب هفته های گذشته پشت سر بگذارند.

در آستانه بازی امروز سیتی برابر ولورهمپتون پپ گواردیولا گفت:

“ما حتی برای یک ثانیه هم نمی توانیم استراحت کنیم و راحت باشیم. همیشه می توانیم بهتر کار کنیم… هدف این است.

هر چقدر هم که ببریم و هر چقدر هم که نتیجه بگیریم، ما باید بیشتر طلب کنیم و از بازیکنان بیشتر بخواهیم و بگویم که می توانیم بهتر از این کار کنیم.

این آن لحظه حساس است و وقتی من احساس می کنم که بازیکنی فکر می کند کار تمام شده یا چقدر اوضاع خوب است، این بازیکنان بازی نخواهند کرد.

من خیلی شهودی و احساسی هستم. من دقیقا می دانم که چه زمانی بچه ها آماده ادامه دادن کاری که باید انجام دهیم، نیستند. قبلا هم گفتم که لیورپول قهرمان است، پس برای اینکه ما قهرمان شویم هنوز هشت، نه یا ده بازی دیگر پیش رو داریم و این خیلی زیاد است.

آنها تیم فوق العاده ای هستند که در چهار پنج بازی برای بردن مسابقات به مشکل خوردند. این اتفاق برای ما هم افتاده بود.

فصل گذشته این اتفاق برای ما افتاد و در شروع این فصل هم… ما در دو ماه نخست این فصل نتوانستیم در سه بازی پیروز شویم، پس من هنوز هم بیشتر می خواهم و انتظار بیشتری دارم و بازی برابر ولوز مثال خوبی است.”

منچسترسیتی پیش از بازی برگشت برابر مونشن گلادباخ در چمپیونزلیگ، چهار بازی در لیگ برتر پیش رو دارد و از میان این چهار بازی، مسابقه هفته آینده برابر منچستریونایتد مهمترین دیدار سیتیزن ها است.

برچسب‌ها:

نظر شما