شناسهٔ خبر: 45998409 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مجلس تصویب کرد؛

اختصاص ۶٠ میلیارد تومان برای بهسازی روستاهای مرزی

الهه حمیدی کیا

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای با اختصاص حدود ۶٠ میلیارد تومان از عوارض خروج از کشور جهت بهسازی محیط روستاهای مرزی موافقت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت سوم امشب (سه‌شنبه) مجلس و درجریان بررسی جزئیات لایحه بودجه در بخش هزینه‌ای بند الحاقی یک تبصره ١١ را به تصویب رساندند که براساس آن درآمد سازمان زندان‌ها ناشی از افزایش تعرفه استفاده از تجهیزات مراقبت الکترونیک پس از گردش خزانه به صورت صد درصد (%۱۰۰) در قالب ردیف هزینه‌ای ۵۳۰۰۰۰-۷۴ جدول شماره(۹) به سازمان مذکور اختصاص می‌یابد.

به موجب بند الحاقی ۳ تبصره ١١ نیز به منظور توسعه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های پلیس امنیت اقتصادی برای مقابله با محتکران و قاچاقچیان کالا و خودرو 20 درصد (%۲۰) از درآمد حاصل از صدور احکام مربوط به محتکران و قاچاقچیان کالا به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اختصاص می‌یابد.

در بند الحاقی ۴ این تبصره نیز مقرر شد مبلغ پانصد و نود و هشت میلیارد ( ۰۰۰/ ۰۰۰/ ۰۰۰/ ۵۹۸) ریال از عوارض خروج از کشور موضوع ماده(۴۵) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1387.17.2 جهت بهسازی محیط روستاهای مرزی موضوع جزء (۵) بند (ب) ماده (۲۷) قانون برنامه ششم توسعه کشور در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

نظر شما