شناسهٔ خبر: 45998211 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

سونامی تورم در مسیر غرب/ نقره سرمایه‌گذاری خوبی خواهد بود

خبرگزاری فارس

یک کارشناس آمریکایی بر این باور است که موج سونامی تورم در غرب به زودی آغاز شده و ممکن است شاهد سرمایه‌گذاری مردم در بازار نقره برای نخستین‌بار در تاریخ معاصر باشیم.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

استفن فلاد، کارشناس مؤسسه گلدکور، طی مصاحبه‌ای با مکس کایزر، کارشناس آمریکایی راشاتودی به موضوع سرمایه‌گذاری در بازار طلا و بیت‌کوین پرداخت و همچنین درباره روند سرمایه‌گذاری و جمع کردن نقره توسط سرمایه‌گذاران در بازار جهانی اشاره کرد که اصلی‌ترین دلیل افزایش قیمت نقره به بالاترین میزان در هشت سال گذشته بوده است.

فلاد گفت: حجم قابل توجهی نقره در بازار وجود دارد، اما مشکل اینجا است که این سرمایه‌های در جای درست قرار ندارند. به خاطر همین ممکن است صندوق‌های قابل معامله بورسی ETF ممکن است، تحت فشار قرار گرفته و نتوانند سبد سرمایه‌گذاری خود را تا آنجا که لازم است با نقره پر کنند.

این کارشناس آمریکایی می‌گوید: نقره یک سرمایه‌گذاری با حاشیه سود خوب است، اما بسیاری از مردم هیچ تصوری نسبت به آن ندارند. فلاد می‌گوید تا همین چند وقت پیش هیچ کس حواسش به نقره نبود.

وی تأکید کرد: من فکر می‌کنم که زمانی که موج سونامی تورم شروع به حرکت کند که البته به اعتقاد من این سونامی جدی خواهد بود مردم شروع به گشتن برای یافتن جایگزین پول نقد و برخی دارایی‌ها برای حفظ ارزش ثروت خود خواهند بود و به طور قطع نقره توجه آنها را جلب می‌کند.

فلاد ادامه داد: برای نخستین‌بار شاهد خواهید بود که مردم نقره را وارد سبد دارایی‌های خود خواهند کرد.

به اعتقاد این کارشناس آمریکایی روند عرضه خوبی برای نقره در بازار وجود دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما