شناسهٔ خبر: 45997990 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

زندیان؛

طولانی شدن روند بررسی بودجه کیفیت رسیدگی را کاهش می‌دهد

نماینده مردم بیجار در مجلس ضمن انتقاد از پیشنهادات انبوه در جریان رسیدگی بودجه گفت: طولانی شدن روند بررسی بودجه ضمن افزایش خستگی نمایندگان، کیفیت رسیدگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، علیرضا زندیان در نشست علنی نوبت سوم امروز (سه‌شنبه 12اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: اگر با همین شیوه و با انبوه پیشنهادات در مسیر رسیدگی به بودجه پیش برویم تا دو هفته دیگر هم بررسی این لایحه به اتمام نمی‌رسد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: هنگامی که پیش‌بینی می‌شود یک پیشنهاد 10 درصد هم رأی نمی‌آورد و حتی مشابه آن هم قبلا طرح شده اصرار به طرح آن هر چه بیشتر بر خستگی و کیفیت رسیدگی تأثیرگذار خواهد بود لذا از همکاران می‌خواهم نسبت به این موضوع عنایت لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: از رئیس سازمان سنجش برای انتخاب شهرستان بیجار برای محل آزمون استخدامی وزارت بهداشت و درمان تشکر می‌کنم و همچنین از اعضای کمیسیون تلفیق به ویژه آقای نادران به دلیل توجه به مناطق محروم به ویژه پروژه زیرساختی و راه‌آهن سراسری تبریز به همدان و سنندج از طریق بیجار کمال تشکر را دارم.

زندیان در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: علیرغم اینکه هیچ نظارتی بر قیمت کالاهای اساسی به ویژه مرغ در کشور وجود ندارد، این موضوع در استان کردستان حادتر بوده و قیمت مرغ در شهرستان بیجار بسیار گران‌تر از سایر نقاط کشور به فروش می‌رسد، از مدیران استانی می‌خواهم نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: کجای دنیا ساخت پیاده راه 200 متری سه سال زمان می‌برد؛ عملیات اجرایی پیاده راه خیابان شهید اردلان طولانی شده و این روند موجب تعطیلی کسبه و رکود بازار سنتی بیجار شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما