شناسهٔ خبر: 45997960 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جنبش مقاومت اسلامی «حماس»:

رژیم صهیونیستی به دنبال تأثیرگذاری بر نتایج انتخابات فلسطین است

جنبش «حماس» در بیانیه‌ای ضمن محکومیت تشدید موج بازداشت هواداران خود توسط صهیونیست‌ها در کرانه باختری، اعلام کرد: هدف تل آویو از این اقدام تأثیرگذاری بر نتایج انتخابات ملی فلسطین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز سه شنبه بیانیه‌ای را در خصوص اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری صادر کرد.

بر اساس این گزارش، این جنبش در بیانیه خود ضمن محکومیت تشدید موج بازداشت هواداران حماس در کرانه باختری، اعلام کرد: هدف اصلی صهیونیست‌ها از بازداشت هواداران حماس تحت تأثیر قرار دادن نتایج انتخابات ملی در فلسطین است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنین در بیانیه مذکور تأکید کرده است: صهیونیست‌ها در حال حاضر شخصیت‌های فعال و مؤثر فلسطینی در عرصه‌های گوناگون به ویژه دانشگاه‌ها را تحت تعقیب قرار داده اند تا نتایج انتخابات آتی فلسطین را به گونه‌ای که مطابق میلشان است، رقم بزنند.

این جنبش همچنین در بیانیه خود یادآور شد: لازم است که تمامی آزادگان در سراسر جهان اقدامات عملی علیه سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اتخاذ کنند. صهیونیست‌ها باید تحت تحریم قرار گیرند، زیرا سالهاست که دموکراسی در فلسطین را هدف قرار داده اند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما