شناسهٔ خبر: 45997944 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

در مراسم تجلیل از عملکرد شبکه بانکی؛

مدیر عامل بانک توسعه تعاون از سوی معاون اول رئیس جمهوری و رئیس کل بانک مرکزی تجلیل شد

رئیس کل بانک مرکزی در آیین تجلیل از عملکرد شبکه بانکی در «طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی و بازسازی مناطق سانحه دیده در حوادث غیر مترقبه» از مدیرعامل بانک توسعه تعاون تجلیل کرد.

صاحب‌خبر -

دکترهمتی در این مراسم که با حضور دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری و مهندس تابش، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بانک مرکزی برگزار شد، خدمات نظام بانکی را در این بخش قابل توجه دانست و ضمن اشاره به فعالیت های شبکه بانکی در کمک به بخش های مختلف اقتصادی در کشورگفت: نظام بانکی علی رغم شرایط سخت اقتصادی ناشی از فشار تحریم ها و شیوع کرونا عملکرد خوبی در راستای کمک به اقشار مختلف مردم به ویژه طبقات محروم آسیب دیده داشته است.

همتی در این مراسم که برخی از مدیران عامل شبکه بانکی نیز حضور داشتند، ضمن تقدیر از عملکرد بانک توسعه تعاون، از حجت اله مهدیان مدیر عامل این بانک نیز به دلیل عملکرد مطلوب در کمک به آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه، تجلیل ویژه کرد.

گفتنی است؛ بانک توسعه تعاون تاکنون بالغ بر 1.3 میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان استان ها اعطا نموده است و مجموع تسهیلات پرداختی به سیل زدگان در استان های مختلف از سوی این بانک تا پایان بهمن ماه سال جاری، بیش از 40 میلیارد تومان بوده است.

 

روابط عمومی بانک توسعه تعاون

 

نظر شما