شناسهٔ خبر: 45997639 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بسته ورزشی ایرنا در دوازدهم اسفندماه؛

استقلال و ماجرای نیمروز؛ فصل از محمود، وصل با فرهاد

تهران- ایرنا- در دوازدهمین روز از اسفندماه سال ۱۳۹۹ با بسته ورزشی ایرنا همراه باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در دوازدهمین روز از دوازدهمین ماه سال، بسته ورزشی ایرنا در حالی تقدیم شما می‌شود که اخبار امروز(سه شنبه) حول و هوش باشگاه استقلال و جدایی محمود فکری است. با ما همراه باشید.

ترکیب منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر؛ سبقت پیکان از ۱۵ تیم

پیکان در این هفته بیشترین نماینده را در ترکیب منتخب هفته دارد و بهترین تیم هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران بود. مشروح این گزارش را در اینجا بخوانید.

فکری از استقلال جدا شد/ مجیدی و قلعه‌نویی گزینه‌های نیمکت آبی

مدیران باشگاه استقلال برای جدایی با «محمود فکری» سرمربی این تیم به توافق رسیدند. توضیحات تکمیلی در اینجا قابل دسترسی است.

فکری: جدایی از استقلال خیر خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از استقلال استعفا دادم و دیگر سرمربی این تیم نیستم و این اتفاق خیر خواهد بود. ادامه این مصاحبه را با کلیک بر روی اینجا دنبال کنید.

چه کسی سرمربی استقلال می‌شود؟

گفته می‌شود مدیرعامل باشگاه استقلال با چند گزینه از جمله فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی مذاکراتی داشته است. اطلاعات تکمیلی را در اینجا بیابید.

اولین توصیه به رییس جدید فدراسیون فوتبال

شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس منتخب فدراسیون فوتبال، در آغازین روزهای تصدی این سمت بهتر است به یک توصیه توجه کند. جزییات بیشتر در اینجا قابل رویت است.

جانشین «سیامند رحمان» قهرمان ایران هم نشد

مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی ایران در حالی به پایان رسید که ملی پوش این دسته نتوانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. ادامه این خبر را در اینجا بخوانید.

طلب ۶ میلیون دلاری ایران از فیفا

فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) در گزارشی جامع سهم فدراسیون‌های عضو را از کمک‌های مالی این نهاد اعلام کرد که براساس آن سهم فدراسیون فوتبال ایران حدود ۱۰ میلیون دلار بوده و از این مبلغ، تقربیا ۶.۵ میلیون دلار باقی مانده است. ادامه خبر در اینجا موجود است. 

نظر شما