شناسهٔ خبر: 45996502 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هوادار صفر- مس صفر؛

لیگ یک/ صدرنشینی مس با فرصت‌سوزی مردان عنایتی

تقابل حساس شاگردان عنایتی و مهاجری بدون برنده و عدم گلزنی دو تیم به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته شانزدهم و ماقبل پایانی دور رفت لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های هوادار تهران و مس کرمان که دو مدعی صعود به لیگ برتر هستند، از ساعت ۱۴:۴۵ امروز در ورزشگاه شهدای اسلامشهر مقابل هم قرار گرفتند که قضاوت این بازی رضا کرمانشاهی برعهده داشت.

 

 

شاگردان رضا عنایتی که در تلاش برای کم کردن فاصله امتیازی با تیم صدرنشین مس کرمان و حضور دوباره در بین سه تیم بالای جدول بودند، نمایش سراسر هجومی ارائه دادند ولی در امر گلزنی ناموفق بودند.

 

علاوه بر نمایش سرعتی تیم‌ها و عملکرد هجومی هوادار، برخورد فیزیکی هم در بین بازیکنان زیاد شده بود که در یکی از صحنه‌ها در دقیقه ۲۰ ، سجاد بیرانوند دروازه‌بان مس کرمان در برخورد با مجتبی محبوب‌مجاز با آسیب دیدگی جدی مواجه شد و به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت.

 

 

در دقیقه ۳۰ هوادار صاحب یک ضربه پنالتی شد و می‌توانست به گل اول برسد که محبوب‌مجاز به شکل عجیبی توپ را به بیرون زد تا دروازه مس کرمان بسته بماند و نیمه اول بدون گل تمام شود.

 

در نیمه دوم باز هم فشار حملات شاگردان عنایتی زیاد بود و اگر بی‌دقتی مهاجمان این تیم اتفاق نمی‌افتاد، آنها می‌توانستند به گل برسند ولی فرصت‌سوزی پیاپی آنها موجب شد تا این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

 

 

مس کرمان با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به شهرداری آستارا همچنان در صدر جدول لیگ یک ماند و هوادار تهران نیز با ۲۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت.

 

گفتنی است، پس از پایان مسابقه درگیری لفظی شدیدی بین مدیرعامل باشگاه مس و رضا کرمانشاهی، داور مسابقه اتفاق افتاد که به تنش فیزیکی نکشید و با دخالت نیروی انتظامی این قائله ختم به خیر شد.

 

 

نظر شما