شناسهٔ خبر: 45995871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی:

تمام فازهای موزه دفاع مقدس بجنورد تا ۲ سال آینده ساخته می‌شود

بجنورد-استاندار خراسان شمالی ساخت کلیه فازهای موزه دفاع مقدس بجنورد را نیازمند ۳ سال زمان دانست و گفت: این پروژه را با اندکی کار بیشتر و حمایت بنیاد حفظ آثار، طی ۲ سال به اتمام خواهیم رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح فاز اول موزه دفاع مقدس بجنورد، اظهار کرد: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت بسیار بالایی دارد که تمام مسئولان باید در این زمینه تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی افتتاح موزه دفاع مقدس استان را یک اقدام ویژه دانست و گفت: این پروژه ادای دین مسئولان استان به ایثارگران بود اما همچنان در حوزه ایثار و شهادت عقب‌ماندگی‌های زیادی داریم.

وی افزود: همانطور که جنگ ارتباطی به اعتبار و درجه نداشت، ساخت این محل نیز ارتباطی با منابع مالی پیدا نکرد زیرا تمام مسئولان از دل و جان برای ساخت آن همراهی کردند.

شجاعی در ادامه بیان کرد: هدف دشمن از تحمیل جنگ علیه ملت ایران ریشه کنی انقلاب بود اما جنگ خود به ریشه انقلاب تبدیل شد زیرا هر کس در آن دوران بر طبق تکلیف و وظیفه خود عمل می‌کرد.

استاندار خراسان شمالی در انتها با اشاره به اینکه طبق برآوردها، فازهای بعدی موزه دفاع مقدس بجنورد در ۳ سال به اتمام خواهد رسید، گفت: با اندکی کار بیشتر، تأمین اعتبار مضاعف و حمایت بنیاد حفظ آثار این طرح را در ۲ سال به نتیجه خواهیم رساند.

نظر شما