شناسهٔ خبر: 45995701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لیگ یک فوتبال کشور

جهش سه پله‌ای استقلال خوزستان / ملاثانی به تساوی رضایت داد

پریسا زنگنه منش

در هفته شانزدهم لیگ یک فوتبال کشور، دیدار تیم های استقلال ملاثانی و آرمان گهر با رد و بدل شدن چهار گل از خط دروازه ها همراه بود و استقلال خوزستان نیز حریف خود را گلباران کرد.

صاحب‌خبر -

استقلال ملاثانی امروز (سه شنبه) در یک بازی خارج از خانه رو در روی آرمان گهر سیرجان قرار گرفت. این بازی تا دقیقه ۷۳ با تساوی بدون گل دنبال می شد که در همین دقیقه داور یک پنالتی به سود میزبان اعلام کرد که این ضربه به گل تبدیل شد. در ادامه نیز در دقیقه ۷۸ عبدویی برای استقلال ملاثانی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند.

به گزارش ایسنا، استقلالی ها در دقیقه ۸۸ نیز گل دوم را وارد دروازه آرمان گهر کردند اما این پایان بازی نبود و دروازه ملاثانی یک دقیقه بعد باز شد تا خوشحالی استقلالی ها چندان دوام نداشته باشد. این بازی که با اخراج ابراهیم اشکش سرمربی تیم ملاثانی همراه بود، درنهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. سرمربی استقلال ملاثانی در بازی چند روز پیش این تیم در جام حذفی مقابل بادران نیز از کنار زمین اخراج شده بود.

استقلال ملاثانی با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

همچنین استقلال خوزستان در اهواز پذیرای تیم نود ارومیه بود و در حالی که تا دقایق پایانی، بازی با تساوی یک بر یک دنبال می شد، استقلال توانست با زدن 2 گل دیگر برنده از زمین خارج شود. استقلال که نمی خواست از  کورس مدعیان عقب بماند با کسب این سه امتیاز، 26 امتیازی شد و از رده ششم به رده سوم جدول صعود کرد.

انتهای پیام

نظر شما