شناسهٔ خبر: 45995428 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری بوشهر از دادگستری بخش آبپخش

رئیس کل دادگستری استان بوشهر و هیات همراه بطور سرزده از دادگستری بخش آبپخش بازدید کردند. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر و هیات همراه بطور سرزده از دادگستری بخش آبپخش بازدید کردند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید ضمن دیدار از کارکنان این حوزه قضایی از روند فعالیت‌های انجام شده مطلع شد و توصیه‌های لازم را به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد ارائه کرد.

جمادی به ابلاغ سند تحول قضایی از سوی ریاست قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: هدف سند تحول قضایی دستیابی به عدالت و افزایش رضایتمندی و اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه قضایی است.

جمادی به نقش مهم و اثرگذار نظارت بر عملکرد و سلامت مجموعه تاکید داشت و تصریح کرد: نظارت بر عملکرد برای حفظ و ارتقای منزلت دستگاه قضا امری ضروری و اساسی است و دقت و نظارت در همه سطوح اداری و قضایی نقش مهمی در بهبود عملکرد و سلامت کارکنان قضایی و اداری دارد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در پایان از پروژه احداث دادگاه عمومی و بخش آبپخش بازدید نمود و از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی ساختمان این حوزه قضایی قرارگرفت.

انتهای پیام/

نظر شما