شناسهٔ خبر: 45995408 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به صورت وبینار؛

همایش دانشگاه هوشمند و مرجعیت علمی برگزار می شود

ششمین همایش مرجعیت علمی در آموزش علوم پزشکی به همت انجمن آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران با عنوان «دانشگاه هوشمند و مرجعیت علمی» به صورت وبیناری برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین همایش مرجعیت علمی در آموزش علوم پزشکی با عنوان «دانشگاه هوشمند و مرجعیت علمی» در ۶ محور اصلی برگزار خواهد شد.

از محورهای اصلی این همایش می توان به دانشگاه هوشمند در مسیر مرجعیت علمی، مدیریت دانشگاه هوشمند و نیل به مرجعیت علمی، چالش های هوشمند سازی در آموزش عالی سلامت، توسعه اعضای هیات علمی در دانشگاه هوشمند، بیمارستان آموزشی مجازی هوشمند و نیل به مرجعیت علمی، آموزش هوشمند و راهبردهای یادگیری هوشمند در  دانشگاه هوشمند و ارتقاء رتبه بین اللملی دانشگاهها جهت نیل به مرجعیت علمی اشاره کرد.

این همایش با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تاریخ هفدهم اسفند ماه سالجاری از ساعت ۱۵-۱۷ به صورت وبیناری برگزار می شود.

دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و دکتر بهرام عین اللهی رئیس انجمن آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران سخنرانان افتتاحیه این وبینار هستند.

علاقه مندان به شرکت در این برنامه میتوانند از طریق آدرس http://cmelearn.ir/course/۱۲۹۵۶ در این همایش وبیناری شرکت کنند. به شرکت کنندگان در این همایش گواهی حضور اعطا می شود.

نظر شما