شناسهٔ خبر: 45995364 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

عزیزیان: مرد باش درست حرف بزن، بد و بیراه نگو...

اتفاقات باورنکردنی در استقلال/ ببین مظاهری! من فردا صبح دادسرا هستم

سعید عزیزیان مربی سابق دروازه بان های استقلال گفت: به من بی‌احترامی شده و از الان به دنبال شکایت می‌روم. حتی می‌خواستم چنین موضوعی را مقابل مددی مطرح کنم که او گفت ما شنیدیم چه حرفی زده شده  است.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی - سعید عزیزیان پس از پایان جلسه با احمد مددی در ساختمان باشگاه استقلال به محض دیدن خبرنگاران درباره ماجراهای تلخ و عجیبش با سعید مظاهری صحبت کرد. بخوانید تا بدانید این چند وقت گذشته در استقلال چه خبر بوده است:

*خبر اختلافم با مظاهری درست بوده است. او الفاظ رکیکی علیه من استفاده کرد که می‌خواهم به دادسرا و کمیته اخلاق شکایت کنم. در هر بازی که می‌دید شاید بازی نکند، چنین کاری می‌کرد و روز قبل از مسابقه گفت چرا من را نگاه نمی‌کنید. حاشیه‌ای درست شد که تمرکز تیم به هم بخورد. یکی دو بار چنین مسئله‌ای پیش آمد که تاکنون درباره آن صحبت نکرده بودم و گفتم سرپوش می‌گذارم.

*نمی‌توانم الفاظ استفاده شده از سوی مظاهری را به زبان بیاورم. به من بی‌احترامی شده و از الان به دنبال شکایت می‌روم. حتی می‌خواستم چنین موضوعی را مقابل مددی مطرح کنم که او گفت ما شنیدیم چه حرفی زده شده  است.

*نمی‌دانم بازیکن از تیم چه می‌خواهد. وقتی بازیکنی بازی نمی‌کند، اعتراض می‌کند. اعتراض او باید منطقی باشد و بپرسد چرا به زمین نمی‌رود. مربی در هر مسابقه سیستم خاصی دارد و نباید تیمش را مدام تغییر دهد. بازیکن باید به نظر مربی خود احترام بگذارد. سید حسین حسینی اواخر خوب بود و هجمه‌ای آوردند. روز قبل از بازی مشکلی ایجاد شد و مظاهری حرف‌هایی پشت من زد که همه گفتند بهترین کار را انجام داده‌ام.

*مظاهری چند لفظ رکیک گفت و منتظر بود با او درگیر شوم که بگویند مربی استقلال با بازیکنش درگیر شده است. همه جا عمل را نمی‌بینند، عکس‌ العمل را می‌بینند. من این کار را نکردم و گفتم با توجه به اینکه باید بازی کنیم، به تیم آرامش بدهم. بروید از باشگاه‌های قبلی هم سوال کنید و بپرسید مشکل داشته یا خیر. همیشه کار می‌کردم و چیزی نمی‌گفتم تا مسئله‌ای باز نشود. اگر این مسائل باز می‌شد، تیم از هم می‌پاشید.

*مظاهری گفت عزیزیان به هواداران توضیح دهد چه اتفاقی افتاده است. تو بد و بیراه گفتی! چه توضیحی بدهم؟ MRI فرستادی که کمردرد گرفتم. آدم باید مرد باشد و راحت حرف بزند، نه اینکه بگوید کمرم درد می‌کند و بد و بیراه بگوید. من شکایت و اعاده حیثیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما