شناسهٔ خبر: 45995297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی:

خادمیاران رضوی هفت هزار میلیارد ریال کمک رسانی انجام دادند

مشهد- ایرنا- مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: خادمیاران رضوی طی پارسال و امسال با اهدای هفت هزار میلیارد ریال آورده نقدی و یا مابه ازای آن در طرحهای مربوط به نیازمندان مشارکت کردند.

صاحب‌خبر -

محمدحسین استاد آقا روز سه‌شنبه در نشست دبیران کانونهای خادمیاری آستان قدس رضوی در مشهد افزود: آستان قدس رضوی هم در این مدت برای نیازمندان ۲ هزار میلیارد ریال در اختیار بنیاد کرامت رضوی قرار داد.

وی ادامه داد: توزیع هزاران بسته معیشتی، خدمات سلامت و تعمیر واحد مسکونی برخی از اقداماتی است که خادمیاران در نقاط مختلف کشور انجام دادند.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی گفت: هم اینک ۲۰۴ هزار نفر در شبکه خادمیاری رضوی ثبت نام کرده‌اند که ۱۱۶ هزار نفر از آنها فعال هستند.

استاد آقا افزود: در ۳۱ استان کشور دفاتر خادمیاری رضوی فعال هستند و فعالیت خادمیاران در اقصی نقاط کشور گسترش یافته است و سال آینده این خدمت رسانی بیشتر خواهد شد.

افرادی که به صورت داوطلبانه و خالصانه بخشی از توانایی‌های خود را با سازماندهی آستان قدس رضوی برای خدمت به مشتاقان، زائران و مجاوران حرم رضوی، مستمندان و مستضعفان سراسر کشور و همچنین خدمت در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی به کار می‌گیرند خادمیار می‌گویند.

نظر شما