شناسهٔ خبر: 45995220 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طاهری: باشگاه استقلال در بن بست گیر کرده است

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره حاشیه‌های این روز‌های این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۵۳
کد خبر ۷۶۸۳۸۱۳
دانلود PDF

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره حاشیه‌های این روز‌های این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

بیژن طاهری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با حاشیه‌های چند روز اخیر باشگاه استقلال عنوان کرد: متاسفانه باشگاه شرایط خوبی ندارد. هیچ چیز در باشگاه استقلال مشخص نیست و بهتر است سکوت کنیم تا تکلیف تیم معلوم شود.

طاهری در ارتباط با حضور مربی جدید و اخراج محمود فکری عنوان کرد: در باشگاه مدیران قطعا تصمیم گرفتند سرمربی تیم را اخراج کنند. این که در شرایط فعلی چه کسی می‌تواند به استقلال کمک کند را نمی‌توان به راحتی درباره آن اظهار نظر کرد، چرا که ما نه در باشگاه هستیم و نه از تمرینات تیم و شرایط بازیکنان اطلاعی داریم. به نظر در شرایط فعلی سکوت بهترین کار است.

او ادامه داد: ما پیشکسوت‌های تیم همیشه از هر کسی که سرمربی تیم بوده حمایت کرده ایم و به نظر بهتر است تا انتخاب سرمربی جدید سکوت کنیم.

طاهری درباره اخراج محمود فکری عنوان کرد: فکری نه اولی است و نه آخری این شرایط برای باشگاه استقلال ادامه دارد. امیدوارم با این شرایط شخصی سرمربی شود که بتواند تیم را جمع کند و برای قهرمانی هواداران را امیدوار کند.

طاهری درباره شانس قهرمانی استقلال عنوان کرد: اختلاف امتیاز کم است. چهارده مسابقه دیگر باقی مانده است. بازی‌ها فراز و نشیب زیادی دارد.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما