شناسهٔ خبر: 45995141 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

درآمد‌های ناشی از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی تعیین تکلیف شد

نمایندگان مجلس وزارت ورزش و جوانان را مکلف کردند که ۳۰ درصد منابع حاصل از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی را به وزارت ورزش و جوانان برای کمک به فدراسیون‌های ورزشی اختصاص دهند. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - نمایندگان در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، با بند ک تبصره ۹ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

در بند ک تبصره ۹ ماده واحده این لایحه آمده است: به استناد بند (پ) ماده (۹۲) قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمد‌های تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره ۱۴۰۱۸۴ نزد خزانه‌داری کل کشور واریز نمایند. وجوه واریزی از محل ردیف ۴۹-۵۳۰۰۰۰ مندرج در جدول شماره (۹) این قانون به نسبت سی درصد (۳۰%) در اختیار وزارت ورزش و جوانان (برای کمک به فدراسیون‌های مربوطه) و هفتاد درصد (۷۰%) در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام/

نظر شما