شناسهٔ خبر: 45994923 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برگزیدگان پنجمین نشان امین‌الضرب معرفی شدند

تندیس پنجمین دوره امین‌الضرب توسط اتاق بازرگانی تهران به ۹ نفر از فعالان عرصه تولید و صنعت کشور از جمله «محمدرضا نعمت‌زاده» وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت تعلق گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، پنجمین آیین اهدای نشان و تندیس امین الضرب همزمان با ۱۳۷ سالگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران امروز (سه‌شنبه) در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم «اکبر لاجوردیان»، از  پیشکسوتان صنعت و بنیانگذاران گروه صنعتی بهشهر، از سوی اتاق بازرگانی با اهدای نشان امین‌الضرب مورد تقدیر قرار گرفت و «علی‌اصغر سعیدی»، استاد دانشگاه و دارنده نشان امین‌الضرب از نخستین دوره این مراسم، این نشان را تحویل گرفت.

همچنین «رضا تهرانچی»، کارآفرین پیشکسوت و بنیانگذار گروه صنعتی ویتانا، به پاسداشت یک عمر فعالیت اقتصادی و کارآفرینی، از سوی اتاق بازرگانی تهران با اهدای نشان امین‌الضرب مورد تقدیر قرار گرفت و علی‌اصغر سعیدی، استاد دانشگاه و دارنده نشان امین‌الضرب، در غیاب رضا تهرانچی، این نشان را دریافت کرد.

«غلامرضا ذوالنوری»، کارآفرین پیشکسوت در عرصه فرش ایرانی و پدر گبه ایران، به پاسداشت یک عمر فعالیت اقتصادی و کارآفرینی، از دیگر کارآفرینانی بود که از سوی اتاق بازرگانی تهران با اهدای نشان امین‌الضرب مورد تقدیر قرار گرفت که در غیاب وی فرزندش این نشان را دریافت کرد.

«جمشید بردبار» مدیرعامل شرکت الکترونیک افراز آزما از چهره های برتر صادرات کشور و چهره های ماندگار صنعت برق ایران و «محمد احرامیان» بنیانگذار و  هیات مدیره فولاد یزد به پاسداشت فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی و فعالیت های نیکوکارانه اجتماعی از سوی اتاق بازرگانی تهران نشان پنجمین دوره امین الضرب را دریافت کردند.

همچنین از محمدرضا نعمت زاده وزیر اسبق  صنعت، معدن و تجارت با اهدای نشان امین الضرب به پاسداشت یک عمر حضور در عرصه صنعت تقدیر شد.

در پنجمین دوره اهدای نشان و تندیس کارآفرینی امین الضرب با اعطای  تندیس امین الضرب از «رضا حمیدی» به پاسداشت یک عمر فعالیت در عرصه کارآفرینی و «محمدرضا انصاری» به پاسداشت یک عمر حضور در عرصه کارآفرینی با اعطای نشان امین الضرب تقدیر به عمل آمد.

پنجمین آیین فرهنگی امین الضرب با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، پیروز حناچی شهردار تهران، مسعود خوانساری رییس اتاق بازرگانی تهران و تجار و کارآفرینان برگزار شد.

نظر شما