شناسهٔ خبر: 45993253 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کاربران خبرآنلاین نظر داده‌اند

فرهاد مجیدی را سرمربی استقلال کنید

احتمالا تا آخرین ساعات امشب سرمربی جدید استقلال انتخاب خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یک نظر سنجی از شما کاربران محترم درخواست کرده بودیم تا نظرتان درباره سرمربی آتی استقلال را برای مان کامنت کنید.

نظر بیشتر کاربران روی گزینه هایی چون استراماچونی،امیر قلعه نویی،جواد نکونام،الکس نوری و البته فرهاد مجیدی است.

بسیاری از کاربران موافق بازگشت مجیدی به نیمکت استقلال هستند و از مسئولان تیم می خواهند تا شماره هفت محبوب را سرمربی استقلال کنند.

کاربری به نام فرزین نوشته است: فرهاد مجیدی بااین که با برکناری فکری مخالف هستم.

حامد از رفسنجان برای ما نوشته است: دوباره صحبت از فرهاد مجیدی و تکرار اشتباه و دور باطل در انتخاب یا به عبارتی آزموده را دوباره آزمودن هستیم که خطایی بزرگ است. حالا که نمی شود از گزینه هایی با تجریه مربیگری بین المللی استفاده کرد حداقل امیر قلعه نویی نسبت به فرهاد مجیدی در اولویت بالاتری از لحاظ تجریه و سابقه موفقیت قرار دارد.

ذبیح هم نظر داده است که: نظر هوادار براشون مهم نیست . گزینه هئیت مدیره مجیدیه . تو مربی های ایرانی جز قلعه نوعی هیچ کس دیگه ای نمیتونه این تیم رو جمعش کنه .

امین هم برای ما نوشته است: مجیدی گزینه در دسترسه. ولی گزینه ایده آل نیست. بازیکنای استقلال تو این چند سال همه تاپ بودن. مجیدی مسئولیت اول فصل رو قبول نمیکنه. چند بازی پول خوب میگیره آخر فصل ول میکنه. نمیدونم چرا هیشکی از مجید جلالی حسین فرکی یا حتی عبدالله ویسی حرف نمیزنه. ول کنید این گزینه های حاشیه ساز رو

شما کاربران محترم می توانید نظرات درباره انتخاب سرمربی جدید را اینجا بخوانید.

نظر شما