شناسهٔ خبر: 45990382 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آماده باش ۵۰۰۰ گارد ملی آمریکا در پایتخت با نزدیک شدن به چهارم مارس

علی مدنی

پلیس کنگره آمریکا درخواست باقی ماندن ۴۹۰۰ نیروی گارد ملی این کشور در پایتخت را تا دست کم ۱۲ مارس داده است در حالی که پیروان تئوری توطئه عجیب کیو انان معتقدند که دونالد ترامپ قرار است دو روز دیگر در تاریخ چهارم مارس مجددا رئیس جمهور آمریکا شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از دیلی میل، تاریخ چهارم مارس برای پیروان تئوری توطئه کیو انان مهم است زیرا تا قبل از تغییر تاریخ مراسم تحلیف به ماه ژانویه، مراسم تحلیف روسای جمهور آمریکا در ۴ مارس انجام می شد.

طرفداران تئوری توطئه که ادعاهای غلط دونالد ترامپ مبنی بر وقوع تقلب در انتخابات را باور دارند همچنین باور دارند که دونالد ترامپ خواهد توانست مجددا مدعی ریاست جمهوری در تاریخ قبلی مراسم تحلیف که پنجشنبه هفته جاری است شود.

ترامپ که حامیانش بر مبنای ادعاهای او در خصوص دزدیده شدن انتخابات از وی اغتشاش در کنگره را موجب شدند، و این اتفاق به همراه ادعاهایش سبب استیضاح او و معلق شدنش در توئیتر شد همچنان به دامن زدن به آتش خشم در میان هوادارانش ادامه می دهد.

او در یک سخنرانی طی روز یکشنبه صحبت از "پیروزی برای سومین بار در انتخابات" در صورتی که تصمیم به نامزدی مجدد برای ریاست جمهوری بگیرد کرد و این تداوم ادعای او در خصوص کسب پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ است.

هتل ترامپ در واشنگتن هم به دامن زدن به ادعاهای مربوط به وقوع تغییر بالقوه در رهبری آمریکا دامن زده چرا که طبق گزارش فوربس هزینه اتاقهای این هتل برای شبهای سوم و چهارم مارس خیلی بیشتر از نرخ معمول است.

این در حالی است که دیگر هتلهای منطقه برای این شبها چنین افزایش قیمتی را اعمال نکرده اند.

جیسون بلازاکیس، کارشناس اندیشکده موسوم به مرکز سوفان اظهار کرد: افزایش قیمت اتاقها مطمئنا توسط کیو انان تحت عنوان حمایت ترامپ از روایت مربوط به چهارم مارس تفسیر خواهد شد.

وی افزود: آنها حتما تلاش خواهند کرد کارها و حرفهای ترامپ را با دقت زیاد تفسیر کنند.

بر اساس تفسیر کیو انان از قوانین، اولیس اس. گرنت آخرین رئیس جمهور مشروع آمریکا است.

باور های کیو انان به ندرت توسط واقعیتها تایید شده اند.

پیروان آن معتقدند ترامپ در حال اقدام علیه اعضای شیطانی هالیوود و حزب دموکراتی است که اداره کننده یک حلقه کودک آزاری هستند و حادثه بدنام پیتزاگیت را رقم زدند.

آنها همچنین معتقدند که جان اف. کندی جونیوز همچنان زنده است و کووید-۱۹ یک توطئه طراحی شده برای آسیب زدن به شانس انتخاباتی ترامپ است.

انتهای پیام

نظر شما