شناسهٔ خبر: 45990091 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

دخالت یک نماینده مجلس در

تا همین پریروز فکر می کردیم تنها در فوتبال و چند رشته دیگر، غیرورزشی ها نفوذ کرده و مهره چینی می کنند. اما حالا با کاری که رئیس هیات انجمن های ورزشی استان لرستان در عزل مسئول موی تای این استان انجام داد، نظرمان کاملا عوض شد.

صاحب‌خبر - تا همین پریروز فکر می کردیم تنها در فوتبال و چند رشته دیگر، غیرورزشی ها نفوذ کرده و مهره چینی می کنند. اما حالا با کاری که رئیس هیات انجمن های ورزشی استان لرستان در عزل مسئول موی تای این استان انجام داد، نظرمان کاملا عوض شد.
شنیده ها حکایت از این دارد که رئیس هیات انجمن های ورزشی استان لرستان به توصیه یکی از نمایندگان این استان در مجلس، «غلامرضا کردعلیوند» مسئول موی تای لرستان را برکنار کرده است. این اقدام غیرقانونی در شرایطی رخ داده که براساس آیین نامه فدراسیون انجمن های ورزشی، تنها رئیس انجمن موی تای ایران یعنی «جواد نصیری» می تواند مسئولان استان ها را عزل و‌ نصب کند. این اتفاق البته با واکنش های اهالی موی تای استان لرستان نیز روبرو شده و آنها با امضای طوماری بلند، خواستار بازگشت کردعلیوند به مسئولیت خود شده اند. حتی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با این اقدام مخالفت کرده، اما معلوم نیست این توصیه از جانب چه کسی و با چه اهدافی شده است و آیا نماینده موردنظر تمامی مشکلات استان را حل کرده و فقط مانده تغییر مسئول موی تای استان؟ یعنی در استان  زیبا و پر از ظرفیت و استعداد لرستان هیچ مشکلی وجود ندارد که آقای نماینده بخواهد به آنها ورود کند جز موی تای؟!

برچسب‌ها:

نظر شما