شناسهٔ خبر: 45982620 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فوتبال در جهان

توقف رئال مقابل سوسیداد به نفع بارسلونا شد/ شکست آنتورپ در غیاب بیرانوند مقابل لون

تیم فوتبال رئال مادرید در هفته بیست و پنجم لالیگا مقابل سوسیداد متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در هفته بیست و پنجم لالیگا میزبان رئال سوسیداد بود که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

رئال با این تساوی ۵۳ امتیازی شد با تفاضل گل کمتر در رده سوم ماند و نتوانست رده دوم را از بارسلونا بگیرد. سوسیداد با این تساوی ۴۲ امتیازی شد و رده پنجم ماند.

 زیدان: شاید تغییر سیستم بازی‌ مقابل سوسیه‌داد به ضررمان تمام شد

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از توقف مردانش در خانه برابر سوسیه‌داد، احتمال عدم تطبیق شاگردانش با تغییر سیستم بازی کهکشانی‌ها را رد نکرد.

به گزارش تسنیم، زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از تساوی یک - یک دوشنبه شب شاگرانش در دیدار خانگی مقابل سوسیه‌داد در هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا به شبکه مویستار گفت: بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه نخست آن موقعیت‌هایی داشتیم هرچند که نتوانستیم گلی بزنیم. در خانه دو امتیاز از دست دادیم اما نه به این دلیل که بازی‌ ما بد بود بلکه به دلیل اینکه حریف بسیار خوب بود.

زیدان افزود: از آنجایی که فشاری زیادی روی تیم وجود داشت، بعد از ۱۰، ۱۵ دقیقه یک بار دیگر سیستم بازی‌‌مان را تغییر دادیم. بازیکنانی که به عنوان یار تعویضی به میدان رفتند هم نمایش خوبی داشتند.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌‌ها در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است تغییر سیستم بازی بر عملکرد تیمش تأثیر منفی گذاشته باشد، اظهار داشت: بله ممکن است. ما سیستم بازی‌مان را تغییر دادیم چون مجبور بودیم، چون بازیکنان‌مان بعد از یک ساعت خسته شده بودند. با این حال ما تا روز آخر آرامش خودمان را حفظ خواهیم کرد. گاهی اوقات هم در حالی پیروز شده‌ایم که استحقاقش را نداشتیم. امروز اما بازی خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

بازی بعدی کهکشانی‌ها دربی مادرید و برابر اتلتیکومادرید است. زیزو درباره برنامه تیمش برای روبه‌رو شدن با صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا تأکید کرد: بازی ما برای رویارویی با اتلتیکومادرید هیچ تغییری نخواهد کرد. حریف ما تیم اول لیگ است.

هفته بیست و هشتم لیگ بلژیک| شکست آنتورپ در غیاب بیرانوند مقابل لون

تیم فوتبال آنتورپ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر بلژیک مقابل لون شکست خورد.

نتایج فوتبال باشگاهی,تساوری رئال مادرید

 تیم فوتبال آنتورپ شب گذشته در هفته بیست و هشتم لیگ برتر بلژیک به مصاف تیم لون رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی آنتورپ در این بازی از لیست بازیکنان خط خورد. آنتورپ با این باخت با ۴۸ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی ماند.

نظر شما