شناسهٔ خبر: 45980311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

طلاب جهادی رامهرمزی در خط مقدم نبرد با کرونای انگلیسی + عکس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان رامهرمز از اعزام اولین گروه از مجاهدان بسیج طلاب شهرستان رامهرمز برای کمک به بیماران کرونایی و کادر درمانی بیمارستان‌های اهواز خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام صادق هردان، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان رامهرمز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از اعزام طلاب این مدرسه به بیمارستان‌های کرونایی اهواز خبر داد و اظهار کرد: پس از اعلام هشدار وضعیت قرمز کرونایی در بسیاری از شهرستان‌های استان و اعلام نیاز بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، طلاب مدرسه اعلام آمادگی کرده و خواستار اعزام به بیمارستان‌های کرونایی شدند.

وی افزود: طلابی که اعلام آمادگی کردند به چند گروه تقسیم شدند تا به هر منطقه‌ای که نیاز بیشتری دارد اعزام شوند.

حجت‌الاسلام هردان به وخامت اوضاع اهواز در همه‌گیری کرونا اشاره کرد و ادامه داد: اولین گروه از مجاهدان بسیج طلاب جهت کمک به کادر درمانی بیمارستان‌های اهواز به مرکز استان اعزام‌شده و هم‌اکنون مشغول خدمت‌رسانی در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز هستند و تا موقع نیاز و ریشه‌کن شدن این ویروس حضور آن‌ها ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: طلاب جهادگر خانواده خود را رها کرده و به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مکانی مخصوص قرنطینه شده‌اند تا به‌راحتی به بیمارستان رفت‌وآمد داشته باشند و به خدمت‌رسانی ادامه دهند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان رامهرمز در ادامه خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم شد و گفت: ان‌شاءالله به‌زودی با کمک مردم و همت گروه‌های جهادی و کادر درمان عزیز از این پیک کرونا نیز عبور کنیم.                                           

وی در پایان به مسئله آموزش طلاب اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت کرونائی شهرستان رامهرمز کلیه کلاس‌های مدرسه علمیه باقرالعلوم به‌صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار می‌شود.
 

طلاب جهادی رامهرمزی در خط مقدم نبرد با کرونای انگلیسی + عکس

طلاب جهادی رامهرمزی در خط مقدم نبرد با کرونای انگلیسی + عکس

طلاب جهادی رامهرمزی در خط مقدم نبرد با کرونای انگلیسی + عکس

انتهای پیام./

نظر شما