شناسهٔ خبر: 45979152 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برایانت: بازیکن ورزیده‌ای نیستم ولی وظایفم را به بهترین شکل انجام می‌دهم

گارد آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: من بازیکن سریع و ورزیده‌ای به نظر نمی‌رسم، اما وظایفم را در زمین به بهترین شکل انجام می‌دهم.

صاحب‌خبر -

دریل برایانت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دو دیدار اخیر تیمش در لیگ برتر بسکتبال مقابل مهرام و نیروی زمینی اظهار داشت: بازی نخست ما مقابل تیم قدرتمند مهرام بود. ما بازی را باختیم، ولی در سه کوارتر خوب بازی کردیم و حتی در یک کوارتر هم موفق به شکست دادن حریف شدیم.

گارد تیم شهرداری بندرعباس ادامه داد: در بازی دوم مقابل نیروی زمینی اما با تمرکز بیشتری وارد زمین شدیم و دفاع خوبی انجام دادیم. در نهایت حریف را با همین دفاع خوب شکست دادیم.

برایانت در مورد کیفیت تیم شهرداری بندرعباس گفت: تیم ما در لیگ با سه هفته وقفه مواجه شد و این فرصتی بود تا به هماهنگی بیشتری برسیم. هدف ما ارائه بازی‌های خوب در مرحله پلی‌آف است.

وی در مورد انتخاب لیگ برتر بسکتبال ایران تصریح کرد:‌ باید صادقانه بگویم که یک سال و نیم بازی نکرده بودم. حضور در لیگ ایران، فرصت خوبی بود تا به شرایط مسابقه برگردم و زیر نظر مربیان خوب کار کنم.

او در پاسخ به این پرسش که چطور با وجود شرایط فیزیکی نه چندان مساعد در امتیازگیری بسیار موفق است، گفت: سؤال جالبی است. من بازیکن سریع و ورزیده‌ای به نظر نمی‌رسم، اما وظایفم را در زمین به بهترین شکل به انجام می‌رسانم. این مشخصه بازی من است. قطعاً تا سه هفته دیگر به شرایط بهتری خواهم رسید.

برایانت درباره عکس‌العمل خانواده‌اش نسبت به حضور او در ایران گفت: همانطور که می‌دانید، اخبار و تبلیغات منفی زیادی علیه ایران در رسانه‌ها وجود دارد، ولی شرایط در ایران، کاملاً متفاوت است و این موضوع را در یک پادکست هم اعلام کردم. مردم ایران، خوب و مهربان هستند و من هیچ مشکلی از این بابت در ایران ندارم.

وی در پایان گفت: جو شاد تیم، چیزی است که من خیلی دوست دارم. هر وقت که شاد نیستیم و نمی‌خندیم، ممکن است ببازیم. 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

شهرداری بندرعباس با پنج پیروزی، هشت شکست و 18 امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی گروه «ب» لیگ برتر بسکتبال قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما