شناسهٔ خبر: 45978172 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شکوری: با تمام مشکلات ۶ برد متوالی به دست آوردیم/۴۷۵ هزار یورو به بودیمیر دادیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر سایپا توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ۲۰:۰۶
کد خبر ۷۶۸۲۶۵۷
دانلود PDF

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر سایپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر سایپا اظهار داشت: ششمین برد متوالی خود را با تمامی مشکلاتی که داشتیم به دست آوردیم و این موفقیت را به هواداران تبریک و به تیم خسته نباشید می‌گویم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص استفاده نکردن از مهدی ترابی گفت: پول بودیمیر را کامل به حسابش واریز کردیم و ۴۷۵ هزار یورو به حساب او نشسته و تنها سود پول او باقی مانده بود که روز پنجشنبه به حسابش واریز شد. او تا به امروز این موضوع را به فیفا اعلام نکرده است.. ما در روز‌های گذشته ۲ بار با فیفا مکاتبه کرده و این موضوع را اعلام کردیم. با توجه به صحبت‌هایی که با فیفا داشته ایم امیدوارم ظرف روز‌های آینده پنجره نقل و انتقالاتی ما باز شود. هواداران بدانند در بحث انتقال پول با مشکلات زیادی رو به رو بودیم و همین موضوع روند انتقال پول را به تاخیر انداخت.

شکوری در خصوص رای سمیعی در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: سمیعی قطعا به کریمی رای داد و مشخص است که همان نفراتی که به کریمی رای داده بودند به من هم رای دادند و امیدوارم نفرات انتخاب شده در پیشرفت فوتبال قدم بردارند.

شکوری ادامه داد: در این مقطع که پرسپولیس با مشکلات زیادی رو به رو است و مدیریت توانسته آرامش خوبی را در تیم حاکم کند، هر روز با تشکیل یک پرونده جدید بر مشکلات باشگاه پرسپولیس اضافه می‌شود. شاید قصد دارند تیم را به حاشیه ببرند، اما ما سعی می‌کنیم مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم. در رابطه پنجره داخلی تا به امروز نامه‌ای به ما نرسیده و بازیکنان داخلی که از ما طلب دارند همگی پرسپولیسی هستند. بازیکنانی داریم که حتی شکایت هم نکرده اند مانند رضا نورمحمدی و فرزاد حاتمی و تقاضا دارم دوستانی هم که شکایت کرده اند برای کمک به باشگاه از آن صرف نظر کنند و قطعا به مرور زمان به حق خود می‌رسند. یک پرواز پرسپولیس به شهر‌های مختلف بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه دارد و هوادارن باید این را بدانند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص نقل و انتقالات باشگاه گفت:  تا زمانی که جذب گزینه‌ای نهایی نشود در این خصوص صحبت نمی‌کنم. ما بر اساس درخواست و نیاز کادر فنی بازیکن جذب می‌کنیم.

شکوری در خصوص شکایت تیم شهر خودرو اظهار داشت: با مالک شهر خودرو در گذشته و در خصوص پرونده موجود صحبت کرده بودیم و قرار شد با اولین پولی که از کنفدراسیون فوتبال آسیا به دست ما رسید با شهر خودرو تسویه حساب کنیم، اما تا به امروز موفق نشدیم حتی یک دلار از AFC دریافت کنیم. امیدوارم این موضوع هم حل شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما