شناسهٔ خبر: 45977296 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بسته ورزشی یازدهم اسفندماه؛

درگذشت کرانچار در روز رفع تعلیق از جودو

تهران- ایرنا- در یازدهمین روز از اسفندماه سال ۱۳۹۹ با بسته ورزشی ایرنا همراه باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در یازدهمین روز از اسفندماه، بسته ورزشی ایرنا در حالی تقدیم شما می‌شود که لیگ برتر هفته شانزدهم خود را پشت سر گذاشت؛ جودوی ایران رفع تعلیق شد و زلاتکو کرانچار سرمربی اسبق و کروات پرسپولیس، سپاهان و تیم فوتبال امید درگذشت.

سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم امید درگذشت؛ علت مرگ مشخص شد

«زلاتکو کرانچار» سرمربی اسبق تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و تیم فوتبال امید امروز (دوشنبه) در سن ۶۴ سالگی و به دلیل مشکل کبدی درگذشت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

جودو ایران رفع تعلیق شد؟

امیرساعد وکیل، وکیل پرونده جودوی ایران در دادگاه حکمیت ورزش دقایقی پیش با انتشار یک استوری از اقدام غیرقانونی فدراسیون جهانی جودو در تعلیق جودو ایران خبر داد. جزییات این پیروزی حقوقی برای ورزش کشور را اینجا بخوانید.

عزیزی خادم: سازمان لیگ قلب فدراسیون فوتبال است

رییس فدراسیون فوتبال گفت: سازمان لیگ، قلب فدراسیون فوتبال است. متن کامل سخنان رییس جدید فدراسیون فوتبال را اینجا بخوانید.

لیگ برتر فوتبال؛تساوی خانگی نساجی برابر آلومینیوم

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در دیداری خانگی برابر آلومینیوم اراک متوقف شد. گزارش ایرنا از این دیدار را اینجا بخوانید.

پای استقلال در چمن مصنوعی مس جا ماند؛ تساوی‌ ناامیدکننده در رفسنجان

دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گزارش بازی آبی‌پوشان را اینجا بخوانید.

فرار لحظه آخری خطیبی از تجربه اولین شکست مقابل تیم ۱۰ نفره

تراکتور با گل دقیقه ۹۳ محمد عباس‌زاده از شکست در مقابل تیم ۱۰ نفره نفت مسجدسلیمان گریخت. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

لیگ برتر فوتبال؛صنعت نفت در آتش پیکان سوخت

دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز(دوشنبه) آغاز و تیم پیکان با نتیجه ۲ بر صفر صنعت نفت آبادان را مغلوب و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فرار شهرخودرو از شکست مقابل ماشین سازی در دقیقه ۹۰

دیدار تیم‌های فوتبال ماشین سازی تبریز و شهرخودرو در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، با تساوی یک بر یک پایان یافت. گزارش این دیدار را اینجا بخوانید.

پرسپولیس- سید جلال؛ زوج توقف ناپذیر

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با گلزنی کاپیتان خود مقابل سایپا به برتری برسد و نیم فصل نخست را نیز با پیروزی آغاز کند. جزییات این دیدار را اینجا بخوانید.

نظر شما