شناسهٔ خبر: 45977118 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیروزی ذوب‌آهن و نیرو زمینی در هفته پایانی دور گروهی لیگ برتر بسکتبال

اصغر عبداللهی

تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و نیروی زمینی موفق شدند دور گروهی لیگ را با پیروزی به پایان برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، امروز (دوشنبه) ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نیروی زمینی موفق شدند مقابل حریفان خود به پیروزی رسیده و دور نخست لیگ را با برد به پایان برسانند. 

در بازی نخست امروز تیم ذوب‌آهن اصفهان به مصاف جوانان بسکتبال ایران (کوچین آمل) رفت که موفق شد با حساب ۷۹ - ۷۳ به پیروزی برسد. ذوب‌آهن با این برد رتبه سوم گروه ب را به خود اختصاص داده و راهی پلی‌آف شد.

شاگردان فرزاد کوهیان کوارترهای اول‌ و دوم را ۲۱-۱۳ و ۱۸-۱۳ پیروز شدند اما در کوارترهای سوم ‌و چهارم ۲۴-۲۷ و ۱۶-۲۰ تن به شکست دادند. 

در انتهای این دیدار، جلال آقامیری بازیکن پست چهار کوچین با کسب ۱۶ امتیاز، ۱۱ ریباند و یک پاس گل دبل‌دبل کرد و با تاثیرگذاری ۲۲ بهترین بازیکن زمین شد.

در دیگر دیدار امروز هم که جدال قعر جدولی‌های گروه ب بود، تیم نیروی زمینی با هدایت عباس آقاکوچکی موفق شد در یک بازی نزدیک با حساب ۶۸ - ۶۵ آینده سازان تهران را شکست دهد.

نیروی زمینی کوارترهای اول، دوم و سوم را ۹-۱۴، ۱۰-۱۹ و ۱۳-۱۵ واگذار کرد و تنها در کوارتر دوم ۲۵-۹ پیروز شد تا بازی در وقت‌ اصلی با حساب ۵۷ - ۵۷ مساوی شود. شاگردان آقاکوچکی با نتیجه ۱۱ - ۸ وقت اضافه اول را بردند تا برنده بازی شوند.

در انتهای این دیدار، صفا نکوئی سنتر تیم آینده سازان با کسب ۱۷ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۲ پاس گل دبل‌دبل کرد تا با تاثیرگذاری ۲۳ بهترین بازیکن زمین شود.

انتهای پیام

نظر شما