شناسهٔ خبر: 45977094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:

ما هر چه داریم از برکت وجود و مکتب شهدا است

همدان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه ما هر چه داریم از برکت وجود و مکتب شهدا است، گفت: اگر رزم، حرکت، صلابت، استقامت شهدا در زمین، دریا و هوا نبود این افتخار و عزت برای ما نبود.

صاحب‌خبر -

ما هر چه داریم از برکت وجود و مکتب شهدا استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان در مراسم استقبال از پیکر مطهر خلبان شهید «بیرجند بیک محمدی» که در پایگاه نوژه همدان برگزار شد با بیان اینکه پیام پیکر و خون شهدا در این فراز خلاصه می‌شود که ما انسان‌ها در چهارمین مرحله هستی خود زندگی می‌کنیم، اظهار داشت: ما انسان‌ها سه دوران را پشت سر گذاشته‌ایم و سه عالم را پیش رو داریم.

وی افزود: آنچه که از منطق قرآن و اسلام و مکتب پیامبر و اهل بیت (ع) استفاده می‌شود این است که خداوند متعال برای ما انسان‌ها از زمانی که در عالم ذر و در عهد الست بوده‌ایم پیمان گرفته و با ما عهدنامه‌ای بسته است که آن اولین عالم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه کار در این دنیا خاتمه پیدا نمی‌کند و همه باید از این دنیا برویم، گفت: بینش و نگرش ما این را بیان می‌کند که حق است که از این عالم به عالم برزخ می‌رویم و قیامت صغری نام دارد، با پایان عالم برزخ صحرای محشر به پا می‌شود که قیامت کبری نام دارد که در آنجا انسان‌ها در پای میز محکمه عدل الهی حاضر می‌شوند و عده‌ای مانند شهدا اصحاب بهشت می‌شوند و عده‌ای هم اصحاب جهنم که باید به خدا پناه ببریم.

وی با بیان اینکه مهم این است که ما اینجا چگونه زندگی می‌کنیم و چه توشه‌ای برای عوالم دیگر خود فراهم کرده‌ایم، گفت: این دنیا پایان کار نیست و اینجا روز عمل و انجام عملیات است.

فاضلیان با بیان اینکه امروز باید کار، تلاش، مبارزه، فعالیت و جهاد کنیم، در آن روز درجه و پست و مقام به کار نمی‌آید و فقط عمل صالح به کار می‌آید، گفت: شهید «بیک محمدی» خلبانی که 10 سال از بهترین سال‌های زندگی خود را در آمادگی رزمی به سر می‌برد جهاد بزرگی کرده است؛ شهدا در دزفول مقاومت کردند و استقلال و شرافت را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

وی با بیان اینکه فرزندان شهید «بیک محمدی» در روز ولادت امیرالمومنین(ع) و روز پدر خبر پیدا شدن پیکر پدر را شنیده‌اند خطاب به شهید گفت: ای شهید نام تو در پیشگاه خدا جاویدان شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز داشت: خلبانی که ۴۱ سال بیشتر از عمرش نگذشته بود قبل از انقلاب دوره‌های تخصص و فنی خلبانی را در ایران و آمریکا طی کرده و همه توان خود را برای حفظ نظام جمهوری اسلامی به کار گرفت.

وی با بیان اینکه راه و نام و پیکر شهدا بعد از ۳۲ سال می‌‌آید چرا که چشمان بچه‌های این شهید به در دوخته شده است، گفت: فرزندان شهدا با عکس شهدا درد دل می‌کنند و در روز ولادت امیرالمومنین خبر خوب به آنها می‌رسد که نشان از این است که این عالم حساب و کتاب دارد.

فاضلیان با بیان اینکه ما هر چه داریم از برکت وجود و مکتب شهدا است، گفت: اگر رزم، حرکت، صلابت، استقامت شهدا در زمین، دریا و هوا نبود این افتخار و عزت برای ما نبود.

انتهای پیام/

نظر شما